Pek Bir Zor Matematik Problemi

Ekim 17, 2017

Cumartesi günü partimiz var. Aslen halloween 31 nde ama hafta içi  olmasın Bilgiçsiz geçmesin falan derken bu haftasonuna kaldı. Burası mesele değil.


Kuzenime gitmeyi ne zamandır başaramamıştık. On gün öncesinden bu haftaya plan yaptık. Yarın sabah erkenden yollara düşüp Tekirdağ sınırına gideceğiz. (Hahaha İstanbul ama bence öte tarafa daha yakın)  Bu da tamam.

Dün bir arkadaşımla konuşuyordum, bir sene olacak neredeyse görüşmeyeli, perşembe bir yere gideceklermiş, gelir misin dedi. Cuma evdeyim, hallederim işleri diyerek ona da olur dedim.

Bugün de cuma günüm doldu mu sana. Amcacığımın duası olacakmış o gün. Gitmeden rahat edemem.

Şimdi soru şu, ben ne ara parti hazırlayıp, evi temizleyip bir de yemek yapacağım ha?

Can da evde, hasta.

Derin nefes Handan.

Sen sakinleşirsen zaman da yavaşlar, her şey yapılır..

Matematik göreceli bir bilimdir.

Her şey hallolur.

Ay Towandaaaaaaaa!!!



Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Anacım partiye beni de çağır, çok ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağırmamı beklemene gerek yok ki, kalk, gel Kerime :)

      Sil
    2. İzninle araya girdim Handan'cığım ama Kerime'ye ulaşamadım. Bloğu için bana da davetiye göndersin diyecektim. Çünkü sadece davetli okurlar okuyabilecek bloğunu tıklayınca o şekilde uyarı geldi.
      Kerime'cim davetiyeni bekliyorum. mail adresim: dural.mujde@gmail.com

      Sil
    3. Kerime sanırım şimdilik kapatmış bloğunu Müjdecim.

      Sil
    4. Müjde ablacığım şimdilik kapattım. Açınca haber vereceğim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bu biraz zor gelecek gibi ama, bakalım Müjde :)

      Sil
  3. Herkesin gönlüne hitap edenin işleri kolay ilerlermiş gibi gelir bana.
    Unutmaya ve unutulmaya yüz tuttuğumuz günümüzde birilerini hatırlayıp plan yapabilmek, yorgunluğa rağmen hoş bir duygu bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarım ve akrabalarımla birlikte olmayı seviyorum Mukaddes. Zaman zaman ciddi mesai gerektiriyor ama asla vazgeçmem :) Bu hafta biraz ekstrem oldu ama her anından keyif alacağıma eminim.

      Sil
  4. okurken ben yoğunlşatım Allah sana kolaylıklar versin Handancım :) Can a da Allah'tan şifa diliyorum, çok geçmiş olsunş.

    YanıtlaSil
  5. Handaaaan birgün seni okurken kalpten gideceğim , relax ve ohmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken ben de daralmadım değil Derya, ohmmmmmmmmmm :)

      Sil
  6. ahahahaaa :)
    Dokuz ayın çarşambası bir araya gelmiş...
    Ama evet sakin... Handan towwwanndaaaaaa dediyse bu işlerin hepsinin altından kalkar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok içten dedim Şebo, dur bakalım ne olacak :)

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun Can'a.Sana da kolaylıklar Handan...

    YanıtlaSil
  8. sen yaparsın Handaaaann
    olmadı 14C'de buluşalım, orada veririz partiyi :-)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım di mi Kadriye, gaz verin bana arkadaşım :)

      Sil
  9. kolay gelsin Handan'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar, bakalım nasıö gelicek göreceğiz :)

      Sil