Nostaljik Pazartesi

Ekim 23, 2017

Bugünkü yazımız üçbuçuk sene öncesinden. Evde geçen on sekiz senede kazanmış olduğum mesleki tecrübelerle yeni cv oluşturma çalışması :)

26 Nisan 2014 Cumartesi


İş Hayatına Dönersem Eğer Yeni CV me Yazacağım Becerilerim :-)

Sırtı bana dönük olan sürekli devinim halindeki bebeğin ağzını görmeden yemeğini yedirebilirim. Hem de hiç dökmeden tabii ki.

Aynı anda ilk okul birinci sınıf öğrencisine yazı yazdırırken dördüncü sınıf öğrencisinin okuduğu ödevini dinleyip eşimin sorduğu soruyu cevaplayabilirim.

Bir çiftlikteki hayvanlarının ayak sayısından kaç tavşan kaç inek var şıp diye bulup tavşanları halıları kemirmesin diye balkona yaptığım kafese koyup inegin sütünden yoğurt mayalayabilirim.

Aynı anda beni çağıran üç kişiye de cevap yetiştirip, blog yazabilirim.

Sabah yatak odasından mutfağa geçerken yolda bulduklarımı yerine koyup, yumurta haşlarken öğlen yemeğini ayarlayıp kahvaltıyla birlikte çamaşır makinası çalıştırabilirim.

Aynı pantolonun dizine bir milyonuncu yamayı dikip bir taraftan da iğnenin fiziksel yapısıyla ilgili sayısız abuk teori dinleyebilirim.

Aynı şeyi her gün ama her gün sabirla tekrar edebilirim. Elini yıkadın mı? Sabun da kullaaan gibi..

Aynı anda çılgınca sinirli bir şekilde bağırırken telefonda nazikçe konuşmayı başarabilirim.

Kızgınlıktan gülümsemeye o kadar hızla geçerim ki artistler solda sıfır kalır.

Aynı zamanda dünyanın en komik suratlarını yaparken yeri geldiğinde saatler sürecek olan şarkıları uydurabilrim.

Kucağımdaki bebeği yukarı aşağı sallarken sağa sola devinimleyip bir de yaylanabilirim.

Bir elimde bebek, çanta, örtü, paltom varken diğer elimle kapalı bir durumdaki bebek arabasını kurup aynı anda yanımdaki ufaklığın yola fırlamasını engellerken bir de sorduğu abuk sorulara cevap verebilirim.

Salca, meyve suyu lekesi falan dinlemem bulduğumu çıkartırım, baktım çıkmıyor üzerini boyarım. Yeni aldığım paltoyu ilk gün yırtan çocuğuma bağırmamayı başarıp bir de öyle yama yaparım ki yeni gibi olur.

Hazır cevabımdır, hatta hazır cevaplığın hayati önem taşıdığı o anlarda sakinliğimi koruyup cevabımı yapıştırırım.

Öpücükle ateş ölçerim, hangi antibiyotiğe başlamam gerektigini şıp diye anlarım.

Çocuğuma kötü davranan diğer çocukları hırpalamaktan kendimi alıkoyacak kadar sağ duyu ve sabra sahibim.

Hiç aralıksız, nefes almasız yarım saatlik konusmayı dinleyebilirim, hâlâ uzuyorsa bir saate kadar dinliyormuş gibi yapabilirim.

Yüz çocuğun arasından kendiminki ağlıyorsa duyabilirim. Yine yüz çocuğun bağrışı arasında sakince arkadaşımla sohbet edebilirim.

Kaybedilen her şeyi bulabilirim, bilgisayarda kaydetmeden kapattıkları için kaybolan yazıları bile.

Kaydırağa tırmanmaktan korkan çocuğumu - düşecek diye ödüm kopsa da- teşvik edebilir, aynı anda bulduğu her şeye çıkan deli tepeleği zaptedebilirim.

Arada üçünü de hazırlayıp, yüz bin eşyayı yanıma alıp evden çıkarken üzerimde kusmuklu tişört olduğunu fark edebilirim ama o kadarı kadı kızında da olur:-)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. İnanıyorum buna, o yüzden zaten hep Handan sen gerçek misin? diyorum.:)))
    41 kere maşallah:) Okuduğum en güzel CV, ben işveren olsam seni hemen işe alırdım. :)

    YanıtlaSil
  2. Gülerek ve sesli okudum yazını Handan güldük kızlarla:))) Anne olmak bunları yapmayı gerektiriyor evet ve takdir edilmesi gereken özellikler olmasına rağmen değeri bilinmiyor:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bilinmiyor Kadriye :) Kızlara selâmlar :)

      Sil
  3. Sen insan değilsin yavruuummm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecburen mecburen, mecburiyetten Derya :)

      Sil
  4. ahahahaaa :)
    Senin işinin ehli bir ana olduğunu biliyordum :) Ne zaman açıklayacaksın ultraviyole bakışlarının olduğunu süper güçlü kadın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe şşşt gizli onlar gizliii Şebo :)

      Sil
  5. Ha ha ha çok iyi bir fikir bu. Ben de 10 yildir evdeyim 17 yildir da anne. Ne beceriler kazaniyoruz gerçekten de. Is yasaminda aklimiza bile gelmez 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de her işyeri için harika özellikler aslında Derya, inanılmaz işler başarıyor anneler :)

      Sil
  6. Handan ablacım kendi cm mi yazsam ancak bu kadar olur. Şu anda yazdıkların konusunda becerilerimi günbegün geliştiriyor , iki çocuklu anne olma kariyerimde emin adımlarla ilerliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden daha iyi durumdasındır Lady, ben biraz paslanmaya başladım :)

      Sil
  7. Ahhaaaaahaaaa
    Yavrum senin biyonik kadın olduğunu biliyorum da burada aşmış durumunu da özetlemişsin
    Any:))))

    YanıtlaSil
  8. Bahsettiğiniz meziyetler kadınlara mahsus. Ben tek işe konsantre olurum ikinci bir iş dağıtır gider beni. Yani yürürken çiklet bile çiğneyemez derler ya, işte onlardan:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben buradan pek öyle görmüyorum, bir çok işi bir arada gayet ustaca idare ediyorsunuz. Ki onları ben hayatta yapamazdım :)

      Sil
  9. Hahaa :) bu yazına bayildim ama benn. Hos senin her zamanki halin bu ama olsun :) galiba annelik böle bisy dimi. Ayni anda iki el iki ayak ve ne var ne yoksa calistirmak 😁

    YanıtlaSil
  10. Ağzım açık okudum :) Hayran kaldım. :)

    YanıtlaSil
  11. Valla çok beceriklisin :) Bu cv ile açıkta kalman imkansız canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir şirkete göndereyim bakayım ne diyecekler Yurdagül :)

      Sil
  12. :)))çok iyiymiş gerçekten :))). Sayfanizi takibe aldim, blogum ilhinizi çekerse banada beklerim ;)

    YanıtlaSil