Atölye Çalışması Yaptık (Böyle Deyince Pek Havalı Oluyor, Meğer Ben Evde Hep Atölye Yapıyomuşum da Haberim Yokmuş :)

Ekim 23, 2017


Yanımdaki cadının çabalarıyla nurofen c vitamini ikilisine burun damlası da ekleyip kaportamı düzeltip yola koyuldum.


İki kişi fire verse de diğer dört çocukla gayet keyifli zaman geçirdik. Yegâne delikanlımız diğerlerinden sonra geldiğinden onun fotoğrafları tek kaldı :)


Daha masanın başına geçer geçmez hevesle işe koyulan çocuklar yanımdayken ne yoruluyorum ne hastalık kalıyor. Var ya turp gibiydim orada. Oysa öksürük aksırık başlarsa yüzüme gazlı bez sarıp mumyalanmaya karar vermiştim :)


Çocukları mutlu etmek o kadar kolay ki.


Önce bir sizi inceliyorlar, eğer içinizdeki isteği fark ediyorlarsa hemen havaya giriyorlar. Birlikte birşeyler yapmaya bayılıyorlar.


Keşke ilk gençliğimde kendimi bilip de öğretmen olmaya karar verseymişim. Bana en uzak meslek olarak onu görüyordum. Ah ah, en son kendimizi tanıyoruz sanırım.






Eğlenmek çok ciddi bir uğraştır :)







Mumyalar,  örümcekler,  hayaletler. Kesildi, biçildi, çizildi, yapıştırıldılar.



Korkunç bunlarrrr :)



Bu çok güzel geçti, darısı diğer atölyelerin başınaaa :)

Benzer yazılarım

39 Yorum yap

  1. Maaşallah ne kadar güzeller. çok eğlenmiş onlar da yüzlerinden belli oluyor. Size de geçmiş olsun her biri ayrı vitamin olmuş size çabuk iyileşirsiniz:)))
    Ellerinize çabalarınıza sağlık

    YanıtlaSil
  2. Harikasın
    Bu arada evet hayatım sen müthiş bir öğretmensin

    gördüğümde kadarıyda geç de değil
    Any :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Daha gençliğimizin baharındayız, değil mi Any :)

      Sil
    2. 90 yaşına kadar çoook işimiz var biliyorsun

      Sil
  3. Çocukları mutlu etmek kadar güzel bir şey olamaz değil mi ?

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne tatlılar ve becerikliler.Ne güzel şeyler yapmışlar..

    YanıtlaSil
  5. Harika, ne güzel eğlenmişsizin :) Şahane mutlu fotoğraflar

    YanıtlaSil
  6. yaa harika olmuş ama. çocuklarla böyle zaman geçiren ebeveynlere bayılıyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar o kadar istekliler ki büyüklerle vakit geçirmeye Büşra.

      Sil
  7. çocukları mutlu etmek gerçekten ne kadar da kolay. şu gözlerindeki ışıltıya bakın. hepsi de pek tatlı maşallah. gerçekten öğretmenlik sana pek yakışırmış ablacığım öğrencilerin hiç sıkılmazmış sürekli yaratıcı fikirlerle renklendirirdin onları. şu anda da pek geç kalmış sayılmazsın hala çocukları sevindiriyorsun bir yandan da kendin eğleniyorsun yaptığın takdire değer. atölyende pek zevkliymiş. ellerine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim oğlanlar büyüyünce başkalarına da el atayım dedim Sümeyye, teşekkürler :)

      Sil
  8. Sen varya sen, harika bir insansın... Biliyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin bakışının harikalığı Kerime :) Elimizden geleni yapıyoruz hepimiz :)

      Sil
  9. Yasasın. Artik dogum gunu atolyeleriyle daha cok cocuk harika seruvenlere tanik olacak.

    YanıtlaSil
  10. Orada olasım geldi. :) Okul yıllarında iş bilgisi dersini çok severdim. O günler geldi aklıma. :)

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli bir atölye olmuş. Zaman zaman biz de buna benzer çalışmalr yapıyoruz gerçekten de çocuklar yetişkinlerin kendilerini vererek yaptığı işlerde daha ciddiye alındığını biliyor ve onlar da daha fazla eğleniyorlar. Bu arada hayaletlere bayıldım çok iyi fikir. Ben de oğulcanlarıma yapayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin oğluşlarının yüzünde de sevilen ve ilgilenilen çocukların huzurlu ifadesi var Ülkü, biliyorum onlarla nasıl güzel vakit geçirdiğinizi.

      Sil
    2. İnşallah yüzlerine yansıyan bu huzur ve mutluluk tüm hayatlarına yayılır. Mutluluk bulaşıcı olsa ne güzel olurdu değil mi?

      Sil
    3. Hem de nasıl güzel olurdu.

      Sil
  12. Öylesine çok fotoğraf çekilmiş ki uzunca bir süre çalıştınız sanırım.
    Çocuklar çok tatlı ve hoşlar. İlgilerine hitap edilmiş ki çok mutlu görünüyorlar.
    Bir okulda gönüllü sınıf annesi, gönüllü öğretmen olmak ne iyi olur. Özel okullarda olabilir ama Devlet Okullarında Cadılar Bayramı kutlaması...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyet Bayramı kutlaması yaparız orada da Makbule Hanım. Hoş şimdi düşününce o bile zor sanırım...

      Sil
  13. Bayılıyorum çocuklara :)) Hepinizin enerjisi de ne güzel yansımış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarla geçen vakit terapi gibi Yurdagül :)

      Sil
  14. ay kızlar ne şirinmiş yaaa :)

    YanıtlaSil
  15. süper ötesi bir çalışma olsun ve sürekli olsun :D

    YanıtlaSil
  16. Ay sen bunu sürekli yapmalısın hakikaten :) Hasta olmana rağmen enerjin maksimum da her halinden belli ♥
    Atölyelerin bol olsun ;)

    YanıtlaSil
  17. aaa ne güzel canıııımmm emeğine enerjine bayıldım . Miniklerin olduğu her yer cennet gibi.
    Ben atölye yerine "workshop" diyim de dahaaaaa bi havalı olsun ahahha :D moda oldu yaa :)
    mikroplar korkmuştur senden :) nazar değmesin arkadaşıma tütü maşallah , öperim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, workshop daha havalıymış baaak :)

      Ben de seni öpüyorum Derya, kocamanından.

      Sil
  18. Bu atölye isini meslek edinebilirsin bence 😊

    YanıtlaSil