Meselâ Fonda Abuk Çıstak Şarkılar Çalacağına 23 Nisan Marşları Çalsaydı

Nisan 24, 2017

Ortam güzel, çocuklar mutlu ama bayramı sahnenin kenarında asılı bayrak da olmasa ara ki bulasın.

İki marş çal, olmadı çocuklara söylet, kimsenin mi aklına gelmiyor bilmem.


Eheheh, napalım delikanlı oldularsa,  annelerinin gözünde onlar hep çocuk :)



Pikniğimizi yaptık.


Manga konseri ile kurtlarımızı döküp kendimize geldik.


Çok daha keyifli kutlamalarımız olur inşallah.

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Aa marş olur mu? Handancım onlar marşlara karşı, askerleri hatırlıyorlar.Oysa bizim çocukluğumuzda ne güzel marşlar ezberler ve söylerdik. Şimdi ki nesil de böyle eğleniyorsa böyle eğlensin,dileğin gibi ,çok daha keyifli bayramlar kutlarlar umarım.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadr güzel bir ortammıss.Piknik yapmayida özlemisim :) bizim burda avm de tören yapilcaktı hava kar yagisli olunca kaldi.Gercekten cok soguktu ve yegenimde cok cabuk hasta oluyor disarda kötü olrdu.Ama niye kapali alan tutmuyolar onu anlamadım.Biz kizimle marş söyledik ama ablası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş çıktığında idare ediyordu da bulutlandığında buz gibi rüzgâr çarptı Özlem, olsun yine de kutladık :) Oy marş söyleyen şeker kızını severim ben senin :)

      Sil
  3. Senin enerjine bayılıyorum.Hiç eksilmesin inşallah :) Gençleri de kucaklıyorum sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin, hiçbirimizin enerjisi eksilmesin Yurdagül :) Bayram kutlaması konusunda kendimi bildim bileli hassasım, artık erkeklerim de alıştılar, mızıldanacak olsalar, savaşan atalarımız sizin gibi mızıldanaydı şimdi ne bayramınız ne ülkeniz k1slırdı diyorum :)

      Sil
  4. Maşallah size!
    O bayrağın gururla dalgalandığı nice güzel resmi bayramlar kutlarız inşallah.
    Biz çocuklarımıza Atatürk sevgisini önemle aşılıyoruz gerisi boş.
    Mutlu haftalar dilerim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz aşılıyoruz da Sebuş, daha mı çok doğursaydık ne :) Sana da mutlu haftalar canım :)

      Sil
  5. 23 Nisanı iyi geçirdiğinize sevindim. Bizim burada ne bayrak, ne çocuk, geçit resmi, şarkı , marş hiç bir şey yoktu. Evimin yaninda ilkokul var birde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okullar o günü tatil yapıp öncesinde falan kutluyorlar genelde Zülâl. Kutluyorsa tabi. Çocuklar yorulmasın kılıfında kutlamaları da engelliyorlar, biz de çocukken hep yorulduk diye söylenirdik ama ağzımız kulaklarımızda olurdu gösterilerde.

      Sil
  6. keşke marş da olsaymış :) manga çok severim iyi eğlenmiş olmalısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel olacaktı Naz. Manga'yla kendimize geldik, çok eğlendik :)

      Sil
  7. Biz marş bakımından şanslıydık. Atatürkçü Düşünce Derneği bir çadır kurmuştu ve bangır bangır marşlar çalıyordu. Bizi de hava şartları mahvetti.
    Manga da süpermiş. Çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo siz tam bayram havasına girmişsinizdir Nil. Hava şartları bizi de etkiledi, güneş gittiği anda hava buz kesti, rüzgâr yapmur hepsini gördük.

      Manga süperdi:)

      Sil
  8. Çocukların arkadaşı gibisin maşallah Handan. Kız arkadaşları:))) Marşlarda olacak bence inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlanlar uzadıkça ben küçülüyorum yanlarında Kadriye :) Dur daha iki kilo verdim, pes etmezsem yaza daha formda gireceğim, delikanlıların enerjisiyle ancak öyle başa çıkabilirim :)

      Marşlar da olacak yine elbet.

      Sil
  9. Marşsız bayram olur mu yahu? Evde çala çala Atoş'a ezberletmişim. İzmir'den giriyoruz, Karadeniz'den çıkıyoruz. Kabotaj Bayramı'na bile hazırız, yeter ki kutlansın.

    YanıtlaSil
  10. Ben buradan daha coskulu bir 23 nisan kutlamasi bekliyordum. Ama cok sonuk gecti orada tahminimce.:(
    Yinede bir sonraki daha coskulu olur umudu ile opuyorum hepinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur Mevlüde . Bizden de öpücükler sana.

      Sil
  11. Merhaba! :)

    Konu içteki çocukla ilgili; yoksa "delikanlı" olmak mesele değil :) Hepimizin bayramı :) Ses "düzenlemesi" çok önemli! Şehrimdeki bayram şenliğinde marşlar vardı; ama bunun yanında itfaiye sireni ve mezdeke de olunca ortaya hayli karışık bir şey çıktı.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun Engin, en azından marşlar varmış :) İçimizdeki çocuk hep masum kalsın, sana da güzel günler .

      Sil
  12. 💕 ne güzel sizi böyle görmek bende benim kızı yine avmye götürdüm etkinlik yoktu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden stadlara götürüyorduk, bayram havasını sonuna kadar yaşıyorduk ne güzel Meryem.

      Sil
  13. Ailece çok güzelsiniz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Evde Yazar :) Bizden de sevgiler :)

      Sil
  14. Marş deyince aklıma geldi. Geçen haber izlerken gördüm, bir takım ileri zekalılar İzmir Marşı'nı Rize ye uyarlamışlar! Kan beynime sıçradı resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karadeniz fıkrası olmuş Burcu,ama güldürmeyeninden.

      Sil