Kamp Halleri :)

Mayıs 03, 2021

Taze çıktı video. 


Uzun uzun tenteyi açma çalışmaları,  çadır kurma halleri, Bilgiç'in odunla imtihanı, Metos'un kedili köpekli mutlu halleri, tırmanmaları, Handan'ın hamak keyfi, Can'ın havai fişek gösterisi, deniz kıyısı, ateş başı. Gel vatandaş gel, ne ararsan var bu videoda.

Hâlâ kanalıma abone olmayan varsa, hemencecik gidip abone olabiler mi lütfen. Önlenemez yutıbır yükselişime bi el atın arkadaşlar :P 


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Geçen hafta yaptığımız bir günlük kaçamaktı o Tyrha,iyi ki de yapmışız kapanmaya moralle girdik.

      Sil
  2. Harika videolar var kanalınızda :-)) Bir süredir karavan ile ilgili çok fazla reklam, video ve ilana denk gelmeye başladım. Ama çekme karavan mı yoksa motokaravan mı mantıklı halen anlamış değilim.. Motokaravanlar işin ruhuna aykırı gelirken, Çekme karavanı kullanıp kullanmayacağımı bilemiyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çekme karavan biraz kafa katıştırabiliyor. Geri manevralarda sağa gitmek istediğinizde sola kırmak gerkiyor ki karavan doğru tarafa dönsün. Gerçi mover taktırınca park manevralarını uzaktan kumandtla halledebiliyorsun, rahatlatıyor nayağı. Biz çeki demiri taktırmak dışında ekstra bir masrafı olmadığı için 750 kg altı karavan seçtik. Bir araba kadar yer kapladığından nispeten kolay.

      Sil
  3. 750 kg altı için ruhsat vs gerekmediğini okumuştum, sıkı takipteyim bu işleri :-)) Zaten 3 kişiyiz, bize yeterli olur diye tahmin ediyorum 🙏 çok teşekkürler bilgiler için, keyifli vakitler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz dört kocaman adam çok rahat sığıyoruz buna. Metos ben çadırda kalırım demişti ama kardeşiyle birlikte tepişerek yatabiliyorlar yatakta :D

      Sil
  4. Bendim o şaşkın ve oldum! :) Ay gezmelere doyamayın inşallaaaaah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şaşkını, ne oldun diye bakıyordum ki abone olduğunu anladım Ceren :D

      Amiinnn :)

      Valla tam zamanında gitmişiz, ben videolarla fotoğraflarla uğraşıp mutlu mutlu nakarken bir hafta geçmiş bile :)

      Sil