Bu Hafta Sonu Mola Verdim

Cumartesi, Mayıs 29, 2021

Sabah çok yorulmuş olduğuma karar verdim. Temizlik,  yemek,  çamaşır falan değil beni yoran sürekli bir şeyleri plânlamak, ayarlamak. Su bitiyor sipariş vermeli,  yemeğe ne yapsam, kimi kaçta kaldıracaktım ben, falan filan. İçim daraldı her an birilerini düşünmekten. İki gün ergene bağlamaya karar verdim. 

İş yapmayacağım demiyorum,  ama sırf istediğim şeyleri yapacağım. Akşam kim ne yiyecekse ayarlasın, ne yapacaksa yapsın. Hiçbirine ne karışacağım ne ilgileneceğim.

Kitabımı okuyarak günü geçirmeyi plânlıyorum. Adalet Ağaoğlu'nun Üç Beş Kişi kitabı öyle palas pandıras ilerliyor ki bıraktığım anda her şeyi birbirine karıştırdığımdan ilk otuz sayfasını tekrar okumam gerekti. 

Akşama doğru pilates yaparım.

Bilmiyorum,  paşa gönlüm isterse taze fasülye ayıklayıp pişiririm. Zaten benden başka sebze seven yok evde.

Sabah mis gibi pide yedim. Bugün rejim mejim de yapmıyorum. 

İsyanım var ulannn :D :D





Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Bakalim evdekiler ne diyecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara soran olmadı. Sabah whatsapptan bir mesajla durumu bildirdim :D Kaldı ki çok da şeetçeklerini sanmam :P

      Sil
  2. :-)) Keyifli haftasonları dilerim, evdekilere de kolaylıklar:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evdekilere bir zorluk yok ki, altı üstü dışarıdan bişey siğariş edip yiyecekler. Ki onu bile yapmadan bilimum şey atıştırarak hallettiler.

      Sil
  3. Arkandayım! Kafa iznine çıkmak lazım arada bir kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kafam izin verse Manxcat, ultra ilerlemiş sorumluluk duygumla savaştım tüm gün.

      Sil
    2. İnsanın en büyük düşmanı yine kendisi zaten. "İnsanın kendine ettiğini, bir köy halkı toplansa yapamaz." sözünü sık sık söylerdi anneannem. Kafamız virüs girmiş bilgisayar gibi sürekli yeni sekme açıyor kendi kendine. Keşke bir tuş olsa da bir süre kapatabilsek :))

      Sil
    3. Keşke, ne güzel olur.

      Sil
  4. Arada böyle bünyeyi şaşırtmak güzel oluyor, alışkanlıklardan farklı bir gün geçirerek. Retrotürkte pazar günleri bir program var. Programcısı Çetin Erker bir konuşmasında hiçbir şey günlerinden bahsediyordu o aklıma geldi yazınızla :D Kendimizi yenilediğimiz hiçbir şey günlerinden merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışkanlıklar o kadar içime işlemiş ki sorumluluk duygumdan sıyrılmak için uğraşarak geçirdim iki günü, pek hayalimdeki rahatlığı yaşayamadım ne yazık ki :)

      Sil
  5. Bende 3 tane tulumba tatlısı yedim birbuçuk saatlik yürüyüşten sonra ama değdi ne yapalım dayanamadım Handancım diyet de bir yere kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh, iyi etmişsin. Sürekli de diyet olmaz ki..

      Sil
  6. Kendimize zaman ayırmak lazım da alışmışız işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Mehtap, nasıl bir sorumluluk duygusuysa, bir şay yapmamak için uğraşırken yoruldum...

      Sil
  7. Kadınlar olarak saçma sapan ayrıntılara dahi dikkat etmek genlerimizde olduğu için, ara sıra böyle geliveriyorlar bize. Evdekilere bazen şu şekilde kızıyorum: "prizlerin içindeki tozu bile biz görüyoruz, biz ilgileniyoruz, Allah keşke bize de erkeklerin rahatlığını verseydi":) Priz şu an aklıma geldi, minik minik bir sürü ayrıntı işte, anladın sen onu:) Fakat sanırım bizim erkeklerden daha uzun yaşamamızı sağlayan da kafamızın ve bedenimizin hep böyle çalışması:) Yine de arada bir boş vermezsek olmaz. O yüzden iyi yapmışsın Handan. İyi dinlenmeler sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi salıo bir ferahlayamadım ki Sezer, ne yediler, ay aç mı kaldılar, mutfak toplanacak, fasülye bozulmadan pişirsem falan derken geçti haftasonu :/

      Sil
  8. Handan ne iyi yapmışsın!!! Yepyeni bir enerjiyle başlasın hafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapamadım ki :D O aç mıydı, bu uçuşa gidecekti derken hiç keyif alamadım.

      Sil