İnterrail Gezimiz 1. Gün Oslo / Norwegian Museum of Culturel History

Temmuz 17, 2018

Dün sabah Oslo'ya ulaşınca ilk iş merkez tren istasyonuna gittik. Gece Bergen'e giden trene rezervasyon yaptırmamız gerekiyordu. Ayrıca sırt çantalarımız için de dolap ayarlayacaktık.

Hepsini de düşündüğümüzden kolay yaptık.  Birşeyler yedik ve doğru gözüme kestirdiğim açık hava müzesine doğru yola çıktık. Hemen istasyonun önünden kalkan otobüsler bizi oraya götürdü. Otobüslerde ne klima vardı ne de pencere dışarısı serinken biz bayılacak bir sıcaktaydık ve herkes halinden memnun gibiydi. İlginç.

Akşam trenine kadar müzeyi keyifle gezip bir de parkta dolaşır döneriz diyordum. Müze bittiğinde parka gitmek bile gözümüzde büyüdü direk istasyonun olduğu yere döndük :)

Müze bileti 130, öğrencilere 100 NOK tu. Öğrenci deyince sorgulamadan veriyorlar. Bir hafta önce gidebilseydik Bilgehan 15 yaşında diyerek daha çok indirim kazanacaktık.

Sizi müzeden manzaralarla başbaşa bırakayım şimdi.

Kuzinelere bayılıyorummm.

Kocam diye demiyorum pek hamarattır :)

Bankadan para çeken masum Metehan

O da ne bir soyguncu geldiii...

Kimi evlerde geleneksel kıyafetleriyle kızlar vardı.

Bu şeker güzellik yün eğeriyordu ve ne yazık ki o sırada video çekmek aklıma bile gelmemiş.

İyi ki bu müzeyi seçmişiz çok güzeldi.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

1. Çok güzel bir müzeymiş

1. Kocaman bir alanda yüz kadar ev vardı Mehtap, dört beş saat sürdü gezmemiz. Zamanda yolculuk yapmak gibiydi.

2. Tek kelimeyle mükemmel 🤗

3. Harikasınız, paylaştığın için teşekkürler :)

1. :) Ben eskiden bu kadar uzun yazmazdım ama en çok blogların yazılarına baktığımı fark edince fikir versin diye ben de yazayım dedim Özlem :)

4. abi üzüldüm üzüldüm de "öğrenci deyince bişi sormadan bilet veriyorlar" cümlesindeki gücenin bizim hayatımızdaki yokluğuna üzüldüm.

Fotğraflar pek tatlı çünkü siz de öylesiniz :-)

1. Minibüste bile kart göstermek zorunda kaldığımız düşünülünce insan gerçekten güven ortamında şaşırıyor Kadriye.

Teşekkür ederiz :)

5. İkinci fotoğraf bana anneannnelerimizin evlerini anımsattı.
    *Bence oradakiler sıcağa hasret, ondan fenalık geçirmiyorlar bizim gibi ;p

1. Eski evler insana zamanda yolculuk yaptırıyor Sibel.

Evet sanırım öyle, bizden başka puflayan yoktu :D

6. ayy bayıldım ne güzel bir ailesiniz siz yaa.. Soyguncudan korkmamanızı tebrik ediyorum hepinizi :):)

7. Instagramdan takip ediyorum adım adım:) harika yerler.

8. Çok güzel, kuzey ülkeleri bir başka, heyecanla gezinin diğer günlerini de bekliyorum:)
    Sevgilerimle

1. Gezide son dört gün, dönünce uzun uzun anlatacağım devamını Ezgi :)

9. Fotoğraflar buram buram nostalji kokuyor. Hele yöresel kıyafetli kızlara bayıldım.

1. Öyle güzeldi ki Şule, zamanda yolculuk yaptık :)

10. Valla iyi geziyosun ben evimde oturuyorum :D

Bloguma beklerim https://www.kadinvsaglik.com/

11. Şu kuzinenin başındaki fotoğrafına bayıldım. Arak fonda Metehan ayrı bir güzellik katmış sana ;)

1. Arka fon hahahahaha :))) Arak değil :)))

2. Yok, araklamadıydım valla Şebo :D

3. O pozdan iki tane çekilmişti , ben Metehan:ın olduğunu seçip onu yayımladım :) Aynı fikirdeyim :)

12. Eski evleri gezmek çok güzel bence.Tarihte yolculuk gibi. Resimler sayesinde ben de bu yolculuğun içinde hiss etdim kendimi😊

1. Eski evler huzur ve mutluluk veriyor bana Umman. Buralarda kimler yaşamıştır, neler yapmıştır diye düşünmeyi de seviyorum.