İnterrail 4. Gün : Oslo

Temmuz 29, 2018



Myrdal'da trene binmeden çekildiğimiz bu pozu da eklemeden geçmeyeyim :)


Gece Oslo'ya vardıktan sonra otelimizde güzelce dinlendik ve sabah kahvaltı sonrası kendimizi sokaklara attık.


Tabi önce bizimkiler uyurken ben bir koşu tren biletlerimizi aldım. Yine rezervasyon yaptırmam gereken bir hattı çünkü.

İyi ki de gitmişim erkenden, öğlen tren var zannediyordum, yokmuş, bol aktarmalı otobüslü falan yorucu bir yolculukmuş o. Akşama bilet aldım. Aslında daha iyi oldu. Öğlen yola çıksak her iki şehirde de bir şey yapamayacaktık, bu sayede Oslo'da sakin sakin dolaşma imkânı bulduk.


Otele ve tren istasyonuna yakın Akershus Kalesi'ni gitmeden gözüme kestirmiştim, içine girmesek de bahçesinde ve surlarında dolaştık.





Bir yerde tarihi oyun sergileniyordu ama İngilizce olmadığından anlamadık tabi :) Metehan, iyi ki İngilizce değildi anne, yoksa izlemek isterdim ama bu sıcakta burada durmak tam bir azap olacaktı diyerek beni gülümsetti :)




Bilgehan'ın peşinden akla gelebilecek bir sürü anime ve oyun yerlerinde uzun uzun bekledik tabi.







Kocaman kadın ve yanındaki küçük adamla bu heykel ne demek istiyor merak ettik.



Bu heykele bayıldık.


Şöyle bir de sahil manzarası çekelim.


Koskocaman ayıcıklarla dolu bu caddeden çok geçtik, bizi gülümsetip mutlu ettiler.


Hoşçakal Oslo , hoşçakal Norveç.

Gerçekten çok pahalı bir şehirdin ama sende geçirdiğim her dakikadan keyif aldık :)

Artık Stockholm'e doğru yola çıkabiliriz.





Ne iyi etmişim de bu hattı seçmişim :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Harika bir gezi olmuş benim de hayalim Oslo'da bir gezi benim de kızım büyünce beraber gezeriz inşallah. Çpok güzel anılar biriktirmişsiniz. :) Bol eğlenceler :)

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başınıza diyeyim Birsen :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Tüm interrail yazılarını okudum ve bayıldım! Benim de yapmak istediğim geziyi yapmışsınız. Okuyunca daha bir heveslendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yap Kâğıt Salıncak, gerçekten çok güzeldi :) Biz kısa vakte sığıştırmak için fazla kalamadık, vakit daha fazla olursa.gidilen yerlerin de daha çok tadı çıkar.

      Sil
  3. Stockholm'ü de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de İsveç'i ve gezemesen de ABBA müzesinin en azından dış görünüşünü bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında müzenin dışından pek fotoğrafım yok Müjde, kafe-otel gibi bir yerdi önü. Ama tabelasını çektim, hem de çok güzel poz verdi bana :D

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir gezi olmuş.Interrail yazılarının diğerlerini de okudum.Fotograflar harika.Umarim bir gün ben de giderim oralara..Iyi gezmeler iyi eğlenceler 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep hayalimdeki bir geziydi interrail, Kuzey ülkeleri de cazip geliyordu. İkisini birleştirdim Düş Tasarımcısı. Darısı başına diyeyim. Teşekkürler .

      Sil