Zaman Su Gibi Akıp Gidiyor

Mart 03, 2017


Kendimi bir boş vermişlik ve bezginlik içinde buluyorum son günlerde.

Canım hiçbir şey yapmak istemiyor.


Tatil plânlamak bile içimi sıkmaya başladığında depresif moda girdiğimi iyice anlamış bulunuyorum.


Silkelenip kendime gelmem lâzım. Hareketlenip enerji dolmam lâzım. Bu münasebetsiz enerji dururken dolmuyor hiç ne hikmetse.


Hayat akıp gidiyor.


İşleri son raddeye kadar ertelemek sadece içimin sıkıntısını arttırıyor.


Sabahları artık gün ağarmaya başlıyor, çocukları gönderdikten sonra koltuğa kıvrılmak yerine yürüyüşe gitmeli, bir köşeye yığılmadan önce işleri bitirmeli.


Yapılacak işleri listeleyip yanlarına çek atmalı.


Enerji kendi kendine yükselmiyorsa vitamin desteği almalı.

Hadi hadi, kalk Handan. Kış uykusundan uyan artık. Ayıcık modundan da çıkıver bi zahmet :)

Şimdi şu fotoğraflarıma güzel şarkılar bulayım, şöyle enerjik ve pozitif bir şeyler.

Başka kim kış uykusundan uyanmak istiyor. Hadi kaleye mum dikin de başlayalım artık anacım.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Geçen gün listeleri yaptım. Çalışıp didinip çek atıyorum yanlarına. Mart ayı "kültür-sanat" programımı da hazırladım. Öyle böyle iş değil bu dediğim. Kaç programı önüme alıp günleri denk getirip elemeler yaptım bilsen! 8 Mart için misafirim de gelecek uzaktan.. Ben çalışmayayım da, kim çalışsın.
    Enerji fışkırıyor benden. Yanıma gelene de bulaşıyor söyleyeyim ;=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bulaştır,bana da bulaştıır Tüliiin:)

      Sil
  2. Carmen Fantazie....geçmiş olsun canım, sen yine enerjiksin, geçici bir durumdur merak etme, ya ben de hiç enerjik filan değilim, çok yorgunum, bir de sağ kol, dirsek ağrım var geçmiyor...:( çaydanlık filan kaldırmak bile zor geliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de on gündür sağ omzum ağrıyor Müjde, üzerimi giyerken bile zorlanıyorum. Neden oldu anlamadım ama bayağı zorluyor beni :( Geçti geçti diyelim arkadaşım.

      Sil
  3. Benim de ihtiyacım var biraz silkelenmeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece yapabilirim gibi geliyordu sabahın bu köründe sadece uyuyasım var Elif,nolcek bizim bu halimiz?

      Sil
  4. Bazen insanların miskinliğe, boş boş oturmaya ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum.
    "enerji bulamıyorum" cümlesi de tam olarak yorulduğum zamanlarda gelir beni bulur mesela.. bazı şeyleri sürekli yetiştirmeye çalışmak, en iyisini yapmak istemek herşeyi bir kenara koyalım rutin bir koşturmaca bile bazen miskin bir kedi olmak istemek için bir sebep gibi geliyor bana..
    tabi bu miskin kedi modunun süresinin uzamaması kaydıyla ;)
    enerjin vardır senin ama uykusu gelmiştir ;))
    canlanacaksın yakında ben eminim.. sen de emin ol ;)))))

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de boş oturmaya ihtiyacım olduğunu düşünüp kendimi serdim iyice Pınar ama işler kendi kendine olmayınca boş oturmaların sonu tepeleme iş.. Dolayısıyla boş oturmak da rahatlatmıyor peşinden geleni düşününce :) Yani ne dinlenebildim ne kafam rahat oldu, en iyisi canlaniim ben :D

      Sil
  5. Bahar halleri bunlar,geçecek,en çok da referandum halleri,o da hayılı hayırlı geçer inşallah.O zaman gelirsin kendine 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben kıştan beri böyleyim Sevda, referandum halleri hayırlı geçmezse ne halt edicez bilmiyorum zaten...

      Sil
  6. Çağımızın hastalığı, herkes aynı durumda. bu kadar hızlı tempoya
    yetişememek, ya da yetişmek için çabalamak. sonra elde ne var, geçmiş , birbirine
    benzeyen yıllar. bugün cuma diye mutluyum yine de. haftasonu
    ağırdan alacağım ya hayatı, geç kalkacağım ya ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonunun tadını çıkart bir güzel :)

      Benimkisi koşturma yorgunluğundan çok düşünme ve bezme yorgunluğu,onun için silkinmem gerek :) Şimdi düşündüm de koşturma kısmısı da var gerçi bayağı :D

      Sil
  7. Benim de depresiflikten ziyade gergin geçiyor günlerim.İş yerinde sürekli iletişim problemleri yaşamaya başladım.Umarım bu süreç,geçicidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçsin diye bekledim olmadı Yurdagül, son enerjimle kendimi ittirmeye karar verdim biraz, belki gerisi gelir :)

      Sil
  8. Günaydın Handan.Bahar aylarından kaynaklanıyor sanırım. Havalar insan psikolojisini çok etkiliyor. Kalk yürüyüş yap. Baştan zor geliyor ama sonra açılıyorsun oturmak istemiyorsun(enerjinin korunumu kanunu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah çıkıp bir saat yürüdüm Kadriye. Hoş sabah yürüyüşü beni hiç dinç yapmıyor Allahtan,eve gayet yorgun dönüyorum :) On yıldır sabahları yürürüm,ııh, bünyem hiç alışmadı:) Ama bu kış hava aydınlanamayınca dört beş aydır hiç çıkmadım. Başlıyorum yeniden bakalım.

      Sil
  9. Oje sürecektim. Sürerken bir şeylere bakayım dedim. Seni açtım geriden gidiyorum, önce ev temizliğini okudum sonra buraya geldim. Bir sonraki var mı bakarım, okumadığım. Birkaç dakikada ne izlenir ya da ne okunur deyince sen geliyorsun aklıma, soluğu burada alıyorum. Enerjin bana iyi geliyor, bilmeni istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bana harika bir enerji verdin şu an Burcu, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  10. George Michael - Freedom :)) Bahar rehaveti sanırım, ben de öyle hissediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı güzel çıkmış Kâğıt Salıncak :) Sanırım öyl diyeceğim ama kışın da böyleydim ben :D

      Sil
  11. Beni bu güzel havalar mahvetti,
    Böyle havada istifa ettim
    Evkaftaki memuriyetimden.
    Tütüne böyle havada alıştım,
    Böyle havada aşık oldum;
    Eve ekmekle tuz götürmeyi
    Böyle havalarda unuttum;
    Şiir yazma hastalığım
    Hep böyle havalarda nüksetti;
    Beni bu güzel havalar mahvetti.

    Demiş ya Orhan Veli işte o misal bahar yorgunluğu bu Handancım sanırım hepimiz böyleyiz bu ara. Bitmek bilmeyen işler ve canım memleketimin son durumları, bu hava, bu ortam işte bizi böyle depresif yapıyor gibi geliyor bana 😀. Bi silkinmek lazım 😊. George Michael çıktı bana da Freedom, ruhuma ayna gibi çıktı şarkı da 😊. Bu arada ben senin en çok o enerjine hayrandım Handan hadi hep beraber silkinelim bi kendimize gelelim ❤

    YanıtlaSil
  12. Su resimleri ne güzel. Gerçekten de zaman çabucak geçiyor.

    YanıtlaSil