Bakın Ben Şıp Diye Bir Fimde Buldum Hangisinin Alacağını :)

Şubat 15, 2017

Şebnem oscara aday filmlerin hepsini izleyedursun ben bir tanesini seyrettim pir tanesini seyrettim arkadaşlar :)



Annem geçen hafta Yaşamın Kıyısında filmi hakkında eleştiri okumuş, güzel filmmiş dedi. Ben de baktım ağabeyi ölünce oğlunun vesayetini bıraktığı kardeşi falan, aa dedim, tam bizlik, biraz ağlarız biraz güleriz, oh.

Ama tabi filmin iki saatten uzun olmasından anlamalıydım birşeyler.

Neyse annemle güzel güzel kalktık gittik. Hayır festival falan olmadıkça pek kolay kolay sinemaya da gitmeyiz.

Sinema güzel. Yerimiz güzel. Oh oh.

Film başladı. Adam apartman kapısını kürüyor. Adam tamirat yapıyor. Adam taşmış tuvalet temizliyor. Adam arada denizde gidiyor, hımm eskiyi düşünüyormuş. Adam bakıyor,ağzından bir kelime çıkacak da konuşacak diye sen de bakıyorsun, karşısındaki bakıyor, derken o bir kelime nihayet çıkıyor..

Yok yok korkma spoiler felan vermiyorum daha konu başlamadı zaten. Hoş istesem de veremem. Yıllar yıllar önce Vahşi Duygular filmini yarım bırakıp çıkmıştım bir, bir de bu film iki oldu.

On dakikayı arıyormuş gibi yapıp tüydük salondan.

Oh..

Şimdi oscar bunun neresinde derseniz. Ben en son bu kadar sıkıldığım iki film izlemiştim. Biri Kim Korkar Hain Kurttan -ki onu festivalde izlediğimizden ara olmadığından kaçma da kaçamamıştık - iki oscarlı, diğeri Birdman dört oscarlı.

İşte böyle. Diğer iki filmi de çok sevdiydim diyorsanız sakın kaçırmayın anacım. Kalanlara söyleyecek tek sözüm o iki satte neler neler yapılır, ben ettim siz etmeyin :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Ahahahahahahahaha,o kadar çok füldüm ki.....Anlaşıldı,bu filmi izlemiyeceğiz.Ama desiğin gibi kesin götürür Oscar'ları,ahahaha,ay ilahi Handanım yav.Ne tatlı kadınsın,günümü kurtardın.Sıkkın başlamıştım ama bu gün güzel biter sayende 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçsin günü Sevdam, bak bu yazıyı yazmak için ne filmlere gidip de neler çektim ama seni güldürdüm ya değdi 😂😂😂😘

      Sil
    2. Ahahahahahahhaa,gene çok füldüm,sen yaşa!!!

      Sil
  2. :)) On dakikayı aramak.. İyiymiş, güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ara diyorlar, filmi de bulana kadar açmıyorlar Tülin, arıycaz mecburen :D

      Sil
  3. hahaha, iyi etmişsiniz Handan:))) on dakikayı bulabildiniz mi bari? :D
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On dakika da kaçacak delik arıyordu yerini söylemeyelim, o da kendini kurtarsın dedik Çenebaz :D

      Sil
  4. Film izleme konusunda iyi değilim ben de muhtemelen sıkılırdım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yavaş tempolu filmleri eskisine göre çok daha fazla seviyorum artık Şenay ama bu manasızca yavaş,artık doğallığını kaybetmiş, ruh karartıcı bir şeydi. Cenaze evini ben ararım istersen........ Evet............... Sağol...................... Kardeşimi göreyim............

      Ben böyle diyaloglar görmedim :)

      Sil
  5. Birdman'i sevmemene sevindim, bende çok sıkıldım sonunu izleyemedim. O zaman bu filmle hiç işim olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesinin sevildiğini bile anlayamadım Kadriye, normalde böyle insanlardan kaçarken gidip de iki saat izlemek tam bir kâbus. Evet evet, bu filme hiç bulaşma bence de :)

      Sil
  6. AHAHAHAHAHAA :D Ya Handan kahkaha attım ya yorumuna sağlık :D Alemsin walla... Resmen ben izlemiş gibi oldum tam benlik bir yorum olmuş bu :)) Ben de dayanamıyorum :S
    Şebo'ya da laf gelmiş hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündükçe içim daralıyor Dağınıkım, ben ettim siz etmeyin dedim :)

      Sil
  7. Lalaland'ı sona saklıyordum, bu filmi de sona saklayayım bari ahahaaaa :) Şimdi izlemesem de olmaz, elime iş alıp izleyeyim bari :))

    Bazen ben türk festival filmlerini izliyorum ya. Bir ah diyor bekliyor bekliyor tam ben ruhumu teslim edecekken met çıkıyor :) Adam ismini söylerken bile düşünüyor ahahahaaaa :) Makinalı tüfek gibi konuşasım geliyor o zaman işte benim :))))

    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lalaland'de bile bir renk vardır belki Şebnem, filmi çekip sonra da ağır çekim gösterime sokmuşlar gibi bu film. Vallahi durup durup.derin nefes almaktan bir hal oldum. Aksi halde pan diye patlayacaktım. İki saat bilmem kaç dakika bir de. Evet en sona bunu at sen :)

      Sil
  8. HhAHHAAHA, çok güldüm. İzlemeyi deneyeceğim. Merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ters tepti benim yazı Ali, sanırım ben de denerdim ama :D

      Sil
  9. Ben de seyrettim ve böylesine sıradan, her zaman ki
    filmlerden birini nasıl oscar aday yapmışlar bilmiyorum.diğerlerinde de
    fazla iş yok bence. yalnızca hidden figures beğendim. la la land
    bence abartılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oscar gözü yok kesinlikle Pelin, bunun nesi var cidden anlayamadım. Dağıtmış bir adam işte..

      Sil
  10. Filmi övdüler diye biliyorum ben :)) Beğenmediysen zorlamaya da gerek yok tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, her yerde çok yüksek puan almış Yurdagül, ben anlamıyorum filmden büyük ihtimal :D

      Sil
  11. Övülen film izlemem pek, ama hint filmleri vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her film herkeste aynı etkiyi yaratmıyor Kerime, bazen böyle çok övülenler iyice hayal kırıklığına sebep oluyor.

      Yok ben Hint filmleri de izleyemiyorum, denedim bir iki kere, duygusallığı fazla geliyor ona da daralıyorum :D

      Sil
  12. Gerçeği açıkca yazmışın gidenlerin fikri olsun eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok negatif yorum yazmayı sevmiyorum, zevkler tartışılmaz ama Evimin Güncesi bu kadar sevmediğim filmi de söyleyeyim dedim :)

      Sil