Yaşlanıyor muyum Ne?

Aralık 06, 2015

Sanki kot pantolonla spor ayakkabılarım üzerimdeyken kendimi hâlâ genç sanıyorum ama vücudum bana hiç hoşuma gitmeyen sinyaller veriyor.

Bir gün dışarda gezsem bir hafta bacaklarımda ağrı çekiyorum.  Artık sabah yürüyüşlerim de gezinti modunu aldı.

Sabah yataktan kalktım mesela şu an bacaklarım o kadar ağrıyor ki. Oysa dün minimum hareket etmiştim.

Doktorlara gidip şimdiye kadar hiçbir sonuç almadım. Dolayısıyla bu derdimi hiç anlatamam. Bakın şimdi birşeyim yok ama yaşam kalitem acayip düştü. Desem bakarlar yüzüme kös kös.

Normalde acı eşiği çok yüksek birisiyimdir. Kolay kolay mızıldanmam ama arada bıktırıyor beni bu hal.



Neyse, annemin yirmili yaşlarımın sonunda bana aldığı bu kitap aklıma geldi.

İlaç içmeyi hiç sevmem - yani vitamin falan gibi destekleri - destek mi alacağım, kilo mu vereceğim. Bir çözüm bulmam gerek.

Uff.. Bu pek pazar sabahı yazısı olmadı ama bi çığlık atasım var şu anda.

Neyse, ben pazara gidip alış veriş yapayım. Ağrı kesici yutmalıyım önce.

Sonra tiyatro biletimiz var. Bilgiç tiyatroya gitmek istiyordu ne zamandır. Müjdat Gezen Tiyatrosu'nda Atatürk Geldi oyununa bilet almıştım cuma günü.

Hepinize günaydın...

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Günaydın Handan:))) geçmiş olsun diyeyim ama geçmeyecekler, aynı dertler bende de var. Yaş gereği demek. Vitaminlere başlamak iyi fikir aslında. Haftada 1-2 kez supradyn, şu suda eriyeninden ama. omega 3 de al. B2'ni önce ölçtür, gerekirse onu da kullan.Sinirlere ve yorgunluğa iyi geliyor. Kendimi bir an karatay gibi hissettim:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi magnezyum içeceğim Çenebaz. Bakayım sonuç ne olacak. Can vitamin kompleksi almıştı bir anneler gününde :) Onu da deneyeceğim. B vitamini eksikliği olabilir. Kan tahlillerinde sapasağlam çıkıyorum hep ama b2 ye baktırmadım hiç sanırım.

      Sil
  2. Geçmiş olsun ya, kopacak gibi ağrıyan bacaklar gerçekten insanı çok ötü hissettiriyor.

    Yatarken, dinlenirken destekle bacakları yüksek tutmak, ağrıyı daha çabuk geçirebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli germe isteği içindeyim, bu sefer huzursuz bacak sendromu gibi bir şey oldu sanırım BT.

      Sil
  3. Günaydın, hayatım hepimiz yaşlanacağız kaçış yok:)))Allah güzel, sağlıklı yaşlılık versin, ama kot pantolon insanı sıkıyor gerçekten zamanla...bende de senin gibi oldu, çok uzun yıllardır bıraktım kot giymeyi, hep kumaş pantolon giyiyorum ta 1995'ten beri...kışın yünlü, kadife sıcacık tutuyor, yazın da yine yumuşak dökümlü, pamuklu pantolonlar favorim, benim şartım ne giyersem giyeyim sıkmayacak, sarmayacak, öyle tayt filan aman bana göre değil, bol olacak, beli, meli sıkmayacak çorap bile sıkmayacak....böyle bir tuhaf huyum var..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde sadece tek bir kot pantolon modelim var, yüksek belli, esnek ve çok rahat. Hayatta sıkı şeyler giymem zaten, senin gibiyim bu konuda :) Her şeyim rahat olmalı :)

      Sil
    2. b12 olacak yanlış yazmışım
      çenebaz

      Sil
  4. Günaydın :) tiyatro süper seçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şenay :) Tiyatro bence de güzel olacak :)

      Sil
  5. Canim benim.sen daha gencsin.olur oyle.banada oluyo.hepimize oluyo.operim seni.o tatli anneninde ellerini.annenin o kitapla ilgili anisi hep aklimda...ne guzeldi.iyiseyirler size.

    YanıtlaSil
  6. Ben de tiyatroyu ozledim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi tiyatroya gitmek Tülin, en kısa sürede gitmelisin sen de :)

      Sil
  7. Hayır hayır, bu yaşta bunlar denmez.
    Yoga öneririm, o tatsız ağrıya iyi gelir, ortamını da yaparsanız ruha da iyi gelir.
    Vitamin falan söylemiş herkes, mecbur alıyoruz ama çok sevdiğim bir abim var, kimya içeceğinize meyve yiyin der. Gerçi meyveden de kimya yiyoruz bu aralar ama...
    Tiyatro iyi gelmiş olmalı,
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim De Kubad, vitamini meyve sebzeden karşılamak lâzım. Zaten ikisini de çok tüketirim ama yetmiyor mu, derdim mi başka bilemedim.

      Tiyatroda bol bol ağladım, iyi geldi :)

      Sil