16 Aralık 2015 Çarşamba

Günaydın


Hayallerinize süzüldüğünüz bir güne açılsın sabahınız :)

16 yorum:

  1. Günaydın şekerim:):)elimde kahvem var ve karnım üşüdü resmen tasarruf tedbiri imiş kombiyi açmıyolar..yani hayallerime süzdün beni sabah sabah:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir senesinde ben de kalorifer peteğiyle bütün olmuştum Prenses, şubeye varana kadar otobüste donmaya başlıyordum..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İyi geceler diyeyim artık Şenay :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İyi geceler Şebnem, gezenti Handan eve geç döndü bugün :)

      Sil
  4. günaydın.
    evde hayvan besleseydim kesinlikle martı beslerdim.olamaz mı,olabilir:)

    YanıtlaSil
  5. günaydııın Handan :))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Tünaydiiiin hepiciginizeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler Ayşe. Ay bir an Walton Ailesi moduna girdim. Sana da iyi geceler Küçük Joe :)

      Sil
  7. Resim içine alıyor, iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah bir ara bulutların arasından güneş çıktı. Tam ben çekerken de bu güzel martı girdi kadraja Sevinç:)

      Sil