Şu Masanın Başındayım, Dönücem

Mayıs 06, 2015


Ama ne zaman biter bak onu hiç bilmiyorum. Devasa kutulardaki legoları parçalarının şekillerine göre ayırmaya karar verdik zira bizimkiler parça aramaktan bir şey yapamaz hale gelmişlerdi...

Ayırması neyse de böyle kalabileceğinden hiç umutlu değilim, dur bakalım:-)

Hepinize günaydın, küçük parçaların birleşip harika şeyleri oluşturduğu rengârenk bir güne açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. ne güzel bir dilek bu! ve sana kolay gelsin bu iş puzzle yapmak gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuş:-) Aslında acele etmeyince dinlendirici bir iş. Yalnız o kadar çok değişik parça var ki sınıflama işi biraz zor:-)

      Sil
  2. Günaydın :)) Tek başına zor gibi de birkaç kişiyle rahat toparlanır sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam üçümüz de başındaydık Şenay, zaten kendilerinin rahat bulması açısından neleri ayırdığımız bilmeleri gerekiyordu:-) Gün içinde fırsat buldukça ben ilgilenirim artık. Bugün bitmez sanırım. Yarına ancak:-)

      Sil
  3. Günaydın :)) Hadi İnşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlısın ama fotoyu görünce 'oooooooooooooo' 'vah vah' nidaları çektim.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir kutuyu bitirdim, boynuma ağrı girdi Havva:-) Teşekkürler:-)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Puzzle yapar gibi oturdum Burcu, bu sefer bozuyorum yalnız:-)

      Sil