Salon Masasını Legolardan Kurtarmıştım Ya

Mayıs 14, 2015

Sabah üzerindeki herşeyi kaldırmıştım, Temizledim. Örtüsünü serecektim ki akşama durum şu hale gelmiş.


Baba oğul ders çalışırken iki yandan kuşatmışlar yeniden.

Amaaan, niye uğraşıyorum ki zaten ben:-)

Hepinize günaydın:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın!
    ah bu evde toplayan biri olmasa evler ne hale gelir acaba:)
    Mutlu gün dileklerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplayan biriyle bile bu haldeyse kesin çöp ev olurdu bizimkisi Sebuş. Dün koltuğun arasına itinayla sıkıştırılmış tuzlu çubuk paketi buldum mesela !

      Sil
  2. Günaydın canım :)) Ben Duru'yu göndereyim sana biri evi dağıtsa kıyameti koparıyor, evi dağıtma patenti sadece ona ait de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha, gönder bakiim bir müddet Sevinç, bizimkilerin tepkisi ne olur çok merak ettim :D

      Sil
  3. Günaydın Handanım... Senin o masaya bir bekçi şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masayı evden atmadığım sürece bana rahat yok Şebnem. Bu gidişle bir ara o işi yapacağım ve gelen misafirlerle yer sofrasında yemek yiyeceğiz :D

      Sil
  4. Bosverr canlari sagolsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Bizim salondaki masanın üzeri de aynı böyle görünüyor. Örtü seriyorum şık olsun güzel görünsün diye, örtüyü buruşturup, kenara köşeye iteleyip koyuyorlar eşyalarını masanın üzerine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Selen, artık kırışmayan dandirik örtüler seriyorum hiç olmazsa durum kurtarsın diye. Bir gün güzel kolalı örtülerim de serilecek hayalindeyim:-)

      Sil