Sık Dişini Handan :-)

Ocak 04, 2015

Dışarıdan rüzgâr sesi gelirken battaniyeme sarılmış çayımı yudumlayıp kitabımı okumakla aramla sadece üç makina çamaşır var...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın canim. Benim bloga bir blog takıldı takipçi listemde yok. Dakika başı kürtçe futbol yayını yayınlıyor. Blog listede yapılan yayılır hiç giremiyorum. Arada şansa yayın yakalar Sam. Sınır oldum.

    YanıtlaSil
  2. Nihalcim benzer bir şey benim de başıma geldi geçenlerde. Blog listendekilerin hepsine tek tek girip kontrol et. Kapatılan bloglardan birisinin adresinde yakaladım ben, o bloğu takibi keser kesmez durdu. İsmi aynı olmadığından ben de anlamamıştım ilk başta takip ettiğimi. Bir bak bakalım, bulursun.

    YanıtlaSil
  3. Boşver çamaşırı Handan. Büzüş battaniyenin içine, al kitabını eline. Sonra çamaşır. ;) Bak, söylemesi ne kolay... :P

    YanıtlaSil
  4. Bu arada rüzgâr var diye kalan son çamaşırları da yıkadım CS, bugünü feda ettim ama yarın erkeklerimi evden yolladığım zamanmla ilgili hain plânlarım var:-)

    YanıtlaSil
  5. Pıfffff:( Battaniye, kitap mı... Yoksa çamaşır mı? Tabii ki battaniye ve kitap:))) Kolay gelsin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yarın için çok azimliyim Persephone, şimdi bu ütülenenler yerleşsin, etrafı falan toparlayayım, yarına minimum iş kalsın:-)

    YanıtlaSil