Erzurum Evleri

Ocak 30, 2015


Sanırım on iki kadar eski Erzurum evinin birleştirilmesiyle yapılmış bir yer. Lokanta bir nevi ama tam bir müze aslında. İçeride bir şey yiyip içecekseniz giriş bedava, eğer sırf gezmek için giriyorsanız iki lira..


Her yer nostaljik eşyalarla dolu, nereye bakacağını şaşırıyor insan.


Bu pencerelere de bayıldım :)

Keyifle çayımızı içip kadayıf dolmasını yiyerek ayrıldık oradan.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. biri kadayıf dolmasımı dedi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman hiç sorma Şebnem, kilo aldım tatikde yine yaaa:-) Aman yemese miydim yani:-)

      Sil
  2. Havvacım evet gezmek çok güzel :-) Burası benim doğuda gittiğim ilk yer, devamı da gelir umarım:-)

    Bu arada nasıl becerdiysem sildim yorumunu. Hayır her silinecek şeye bin defa doğrulama sorarlar nedense yorumlar şıp diye gidiyor...

    YanıtlaSil