Gűnaydın

Ağustos 31, 2012

Bugün yaşasın cumaaaaa :)

Öyleydi yani değil mi ? Çocuklar hep evde, Can'ın da ne zaman gelip ne zaman gittiği belli olmadığından (Uzun yol ağır vasıta şofőrű ya kendisi :) karıştırıyorum ben günleri.

Becerebilirsem bugün Dolmabahçe Sarayı'na gitmeyi düşünüyorum. 7 sene önünden geçip bir kere gitmeyi denk düşürememiş biri olarak bu sefer umudum var :)

Tatilin bu son haftaları için pek çok planımız mevcut zaten, haydi hayırlısı.

Haa, ütü bitti :)

Kirli sepeti dolu :(

Yaşıyoruz ışte anacım :)

Geçen gün legolarının içinde aradıklarını bulamayan çocuklarıma söylediğimi kendime de söyleyeyim :

Senin bu yakındığın şey başkalarının hayali biliyor musun ?

Çok şükür biliyorum. Burayı okuyan herkes de biliyor. Ne güzel :)

Öptüm sizi.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. eveettt bir haftayı daha bitirdik mi aceba ?

    any:)

    YanıtlaSil
  2. :)) ist geliyorum ama çok telaşeli bir düğün koşturmacısı içine giriyorum.

    Görüşemeyi istiyordum ama sana özel ayarlayacağım artık söz..

    Bu gece Kumburgaza yolculuk..öptüm Handanımm

    YanıtlaSil
  3. Cok iyi biliyoruz da, insaniz iste...bazen, arada unutabiliyoruz ufak ufak:) Böyle birbirimize arada hatirlatmalar cok iyi oluyor, sagol Handan'cim.

    Cok güzel bir hafta sonu diliyorum size, o güzel ailenle. Sirinler sizi:)

    YanıtlaSil