Dilek

Ağustos 29, 2012

Koskocaman bahçesinin içinde küçük bir evim olacak. Tecihen tek katlı ama iki katlı belki. Güzel bir tavan arası . Tüm biriktirdiklerimi oraya koyabileceğim. Öyle pek biriktirmeyi sevmem, kullanmadıklarımı dağıtırım ama olsun. Bir de kapalı garaj Can'ın tamir aletleri için :)

Her türlü meyve ağacı olacak bahçede. Tabi ektiğim sebzeler. Çocuklara köpek, bahçeli evde oturursak diye söz verdim çünkü.

Kuzine mutfakta, tavana kadar kitap rafları odada. Az eşya bol gömme dolap.

Bir de kırtasiye dükkânım olsun evin yakınında. Kitaplar, kalemler, defterler.

Daha daha..

Gerisi sağlık , huzur... Ne olsun başka...

Siz ne istiyorsunuz , hadi yazın. Içime doğdu, yazılanların hepsi gerçekleşecek...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. saglık huzur mıs gıbı bır yuva mutluluk dolu guzel yemekler bol bol keyıflı araba gezılerı olma mı?

    YanıtlaSil
  2. Aha hemen yan arsayı da bize ayırtın. Çatı katından gömme dolabına, mutfaktaki kuzinesine kadar aynısının tipkısı bir ev de ben istiyorum. Hep hayallerimde... Bahçede köpek, kedi, tavuk, ördek ve tavşanlar da olacak ama. Deniz kokusu veya orman da olursa yakınlarda bir yerde değmeyin keyfime...

    YanıtlaSil
  3. Etrafta yüksek seslerini duydugum, rahatsiz edici komsularin olmadigi bir ev istiyorum su siralar, bizimkiler cozuttu da.

    Onun disinda valla cok birsey istemiyorum. Saglik mutluluk böyle kalsin, hic bozulmasin yeter.

    Ha bir de istedigim kiloya bi kavusiim artik yaa bi kavusiim!:)

    YanıtlaSil
  4. dileğin gercek olur inşallah komşuların tatlısı kardeşlerin güzeli banada fal bakarmısın bu arada öpüyorum seni sen bana kardeşten ötesin

    YanıtlaSil
  5. Rabbim inşallah Hayırlısıya gerçekleştirir...
    Güzelliklerle... :)

    YanıtlaSil
  6. Hem de ne güzel olur Don Kişot.

    Gel Selencim, oğlanları salarız çayıra :)

    Falda çıktı, 5 kilo daha gidiyordu Ayşecim :)

    Gülüm, gel bize bakarım ben senin falına.

    Amiin sevgili Dilek, herşeyin hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  7. Ama ben geç mi kaldım dilek tutmaya ,
    benim dileğim hımmm...

    gün eksilmesin penceremden ,
    gerisi bir şekilde hallolur olmasa da sıkıntı yok
    any :)

    YanıtlaSil