Doğumgünü Hazırlıkları

Mart 21, 2012

Aslında bu sıralar benim doğumgünü uğraşlarında olmam gerekiyordu. Korsan , kızılderili, orman, dedektif, bilim, uzay, origami partilerinin hepsini ogluşlarla keyifle hazırlamıştık.(Şimdi Bilgiç bunu okursa benim partilerim diye sorar hemen onları da yazayım, örümcek adam, arabalar, kukla, ressam, balıkçı, müzik partilerini de onun için hazırladık:) (Doğumgünü etiketinden bakabilirsiniz)

Ama bu yıl beni abi oğluşum, japon balığım, top böceğim okul arkadaşları ile kutlayacak. Gerçi yine bir konsept bulduk, film izleme partisi yapacağız. Cuma günü okul çıkışı ilk genç partime adım atacağım :)


Eğlenceli bir davetiye hazırladık. Arkadaşlarımızı bekliyoruz :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. benim oğluşum büyüdü de genç partisi mi yaparmış oy oy oy

    any :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa, şu anda içerde keyifle Karayip Korsanları'nı seyrediyorlar. O kadar tatlılar ki. Pırıl pırıl, cin gibi, esprili. Allah çocuklarımızı hep güzel insanlarla karşılaştırsın Any'cim :D

    YanıtlaSil