Cin Fikir

Mart 07, 2012


Çocuklar küçükken dışarıda yemek yediğimiz zamanlarda, özellikle de tatil için gittiğimiz yerlerde beni çok rahatlatan buluşumu paylaşayım sizinle :)

Masaya asla oturmayan çocukların ardından koşmaktan bunaldım, biraz yerinde dursa diye hayallendiğiniz çocuğunuz varsa, siz de benim gibi küçük bir kutunun içine sürpriz yumurtalardan çıkan oyuncakları toplayıp gittiğiniz her yere onları taşıyabilirsiniz.

Bu oyuncaklar, hem sürekli el altında olmadıkları için çocuklara değişik geliyor, hem bozulup yapılabildiği için oyalıyor hem de kaybolsalar da hiç üzülmeyeceğiniz için her yere rahatça götürülüyorlar.

Böylece yanınızda oturup onlarla ilgilenen bir çocuk varken siz de rahatlıkla onu yedirebiliyor, lokantada koşturmaktan kurtuluyorsunuz :)

Bir dönem o kutu olmadan asla dışarı çıkmadığımı biliyorum ben :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap