Gök Köprü (Sky Walk)

Cuma, Nisan 22, 2011

Geçen gün belgesel kanallarından birinde ona rastladım. İzleme amaçlı yapılmış tabanı cam olan bir köprü.Kimisi kenara tutuna tutuna ilerliyor, kimisi cesurca ortasına basıyor falan. Oranın yerlileri öve öve bitiremiyorlar.
 Şöyle bir düşündüm. Çok saçma sapan bir uğraş geldi. Grand Canyon zaten çok güzel bir yer. (Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla :) Orasının öyle el değmemiş kalması , uçurumun kenarından etrafı seyretmek, rüzgâr sesi, doğa harika bir duygu olmalı. Tutup da hiçbir yere gitmeyen bir köprü yapıp, Sky Walk 'a çıkmanın ne anlamı var anlamadım?



Bir ben mi varım böyle düşünen?

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Yok anacım, hakkaten çok saçma bir şeymiş.

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel bir yer ya inş. bende gidicem bir gün

    YanıtlaSil
  3. Farklı bir bakış açısıyla bakmanın neyi saçma ki. Adamlar zarara uğratmamışlar bişey yapmamışlar. daha büyük bi heyecan yaşıyosun. neyine kızıyosunuz bilmiyorum ...

    YanıtlaSil