***

Nisan 03, 2011

Yine yaptım.

Ne zaman olumsuz şeyler yazıyorsam siliyorum hemen peşinden. Olumsuz yazdıkça moralimin düzeldiği yok nasılsa, aynen kalıyor.

Sessiz bir sabah. Çılgın bir kahvaltı yaptım bol ekmekli :) Annemin aldığı pirinç taneli puzzle masanın üzerinde. Gidip gelip biraz bakıyorum. Güneş açsa daha kolay olacak gerçi.

Dün akşam ortaokul ve lisede beraber okuduğumuz bir arkadaşım geldi. Ne güzel hâlâ paylaştığımız çok şey olması. Önce sınıf sıralarından birbirimize yazdığımız mektuplar o Kahramanmaraş'ın bir köyüne öğretmen olarak gitiğinde şehirler arası çalışmıştı. Feride derim ona ben. Nihayet seneler sonra İstanbul'da buluştuk yeniden. O kadar güzel bir öğretmen ki bayılıyorum yaptıklarına. Keşke bütün öğretmenler senin gibi olsa Sevgicim.

Bak güzel düşünceler deminki karamsar halimi sildi bile. Gülümserken buldum birden kendimi.

Herkese günaydın.

Olumsuzlukların arasında da olsa güzel şeyleri gözden kaçırmadan geçireceğimiz harika bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Bence silme. Olumsuz şeyler de kalsın. Ben öyle yapıyorum :)
    Harika bir Pazar günü ve iyi bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil