İYİ Kİ DOĞDUN METEHAN

Mart 25, 2011

Metos'un doğum, benim anne, Can'ın baba, annemin anneanne, babamın dede, Kürşad'ın dayı olma günü kutlu olsun :D

12 yıl geçmiş mi? Daha dün gibi minik topböceğimi kucağıma alışım. İyi ki doğurmuşum :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. İyi ki doğurmuşsun Handan. Kim ne derse desin, bence insan ancak bir çocuk doğurunca hayatı anlam kazanıyor. Allah olmayanlara da versin...

    YanıtlaSil
  2. Rabbim ayırmasın,niceleri olsun cnm...İyi ki doğmuş METEHAN!:)))
    Banu.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. metoş doğum günün kutlu olsun paşam senin yanında olamadık ama seni sevmediğimiz anlamına gelmez doğum gününü kutlar sağlık ve ailenle uzun bir öbür geçirmen dileğiyle canımız çok sıkkın olduğu için unuttum özür dilerim geç oldu ama güzel oldu seni çok çok se vi yo ruz

    YanıtlaSil
  5. ben böyle eğlendiğim bir doğum günü daha geçirmedim ,iyi ki doğdun metehanım ,yoksa çocuklar gibi şen olup ,uçamayan kuşlar ,zıplamayan kurbağa ,açamayan çiçek ,antensiz kelebek yapıp bir de üstüne üstlük fütursuzca çamura yatmak çok hoşuma gitti...Kırk yaşında biri doğum gününde bu kadar mı eğlenir canım ...
    İyi ki doğdun metehanım...İyi ki doğurdun arkadaşım...(tamam Can iyi ki sende varsın...)
    any

    YanıtlaSil
  6. Oğluşuna nice mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  7. Metehan'ı bende kutluyorum.Daha nice yıllara.

    YanıtlaSil
  8. iyi ki doğmuşsun metehan, geçmiş doğum günün kutlu olsun:)))

    YanıtlaSil
  9. Yeni yaşında ve peşinden gelen nice yıllarda sağlık, mutluluk ve tüm başarılar Metehan'la olsun...

    YanıtlaSil