Dirty Dancing

Ocak 21, 2010



Dün o kadar konuştuktan sonra -birilerinin şöförünü de- koymasam bloğa olmazdı :D

Sanırım gittiğim ilk filmdi.. Sonra bir daha gitmiştim... İlk gençlik yıllarımın büyüleyici havasında... Sinema bileti hâlâ durur bilet koleksyonumda.



Müziklerini hâlâ dinliyorum...

Bu şarkının klibi de filmin özeti gibi birşey :)



Dirty Dancing
. -

Bilmem... Belki bizim sıcaklığımızdı o... Belki gerçekten filmde vardı birşeyler... Bildiğim tek şey artık hiçbir film 18 yaşımdaki gibi keyif vermiyor...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. katılıyorum defalarca izlemiştim o filmi...

    YanıtlaSil
  2. döndüm sonunda........

    YanıtlaSil
  3. Haklısın Any :)

    Klipleri seyrederken yine ağzım kulaklarıma ulaştı, zamanda yolculuk yaptım sanki Özii :)

    Hoş geldin Joone... Dönmene çok sevindim...

    YanıtlaSil