Dün Gece Babamı Gördüm Rüyamda

Ocak 19, 2010

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. tesadüfün böylesi :)
    yorumuna cevap yazamadım giriş yapılamıyor çünkü sevgili blogcuma :)
    yine yüz üstü bıraktı bizi :D
    ben yazamıyorum hiç değilse seni okuyayım dedim...sabah sabah bloğunda gezintiye çıkmak iyi geldi...
    sabah güneşi misali :)
    babacığına da dualar edelim,belki de bekliyordur ne dersin?

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. :D

    Sen de sevgiyle kal Bibis.

    YanıtlaSil
  3. Nur içinde yatsın Handan'cım...
    Bende annemi görmüştüm tesadüf...
    Yazdım,senin linkini de verdim ama umarım bir mahsuru yoktur arkadaşım...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Tabi ki mahsuru yok Banucum. Nur içinde yatsınlar.

    Arada böyle görmek çok güzel oluyor, içim sıcacık uyanıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. dışarda kar yağıyor,serin ama tatlı bir hüzün kar ,babacıklarımızın bir yerlerden bizleri seyrederek ,sevgiyle güldüklerini biliyorum,o sıcak gözlerinin ruhumuzda bıraktığı huzurla, iyi ki babamız olmuşsunuz diyorum...
    seni çok çoooookkkkkk öpüyorum...
    Tam yazı yazma havası ,radyoda eski bir tango ,işte miyim ,gökyüzünde miyim belirsiz...
    any

    YanıtlaSil
  6. konunun fazlaca dışında olacak amma ve lakin ,ben de birkaç gün önce patrick swayze(inşallah doğru yazdım)yi gördüm ,adam bütün kaslarıyla rüyamdaydı ,valla kötü bişey yapmıyorduk ,benim şöförüm olmuştu....:),rüyamda patrick'ciğimi görmek bende manyak bir etki bırakmış olacak ki günlerdir tuhaf tuhaf düşünüyorum...
    Dirty Dancing bende ne tür etki bırakmış anlamadım gitti....Yoksa filmi seyrettiğimiz yılların mı bir daha gelmeyeceğinin hüznü mü girdi içime
    sen seviyorum ve yaşadığımız deli günleri de

    any

    YanıtlaSil
  7. Ben de seni seviyorum Any :)

    YanıtlaSil