Ocak 13, 2010

Sevgili İçim beni mimlemişti. İşte benim cevaplarım :D

*2009 a girerken gözlerinizi kapatıp neyin olmasını dilediniz, sonuç ne oldu;?
Sağlık ve huzur dilemiştim. Tek rakamları hep sevmişimdir zaten. Huzurlu ve güzel bir yıl oldu.

*2009 da sizi en çok mutlu eden neydi?
Ales ten aldığım not. Evde dururken bazen kendimi ilkokul mezunu gibi hissettiğim için egoma iyi geldi :)

*2009 da sizi en çok üzen neydi?
Dünyamızın hali...

*2009 sizce ne renkti? Neden?
Pembe :) Koltuk yüzlerimin rengi :D

*2009 u tek bir cümleyle nasıl anlatırsınız?
Dolu

*Yılbaşı hediyesi olarak ne aldınız?
Benim için en güzel yılbaşı hediyesi sevdiklerime hediye vermektir. Son bir ay boyunca bunu mutlulukla yaptım :)

Tabi çok güzel hediyeler de aldım. :)




*2010 yılı için ne dilediniz ?

Yine sağlık ve huzur.Ve mutluluk tabi... Sonuçta herşeyi mutlu olmak için istemiyor muyuz :D

Benzer yazılarım

0 Yorum yap