Falan Filan

Aralık 07, 2009

Nihayet koltukları kaplatacak kumaşı bulduk. Pembe :D Salonum bayağı değişecek sanırım. Aslında eski kumaşı da çok eski değildi ama yaptırdığımız ilk günden beri ondan nefret ettim. Üç senedir, biraz daha güzel gözüksün diye yapmadığım şey kalmadı ama hiçbiri bir işe yaramadı. Tek iyi yanı hiç kir göstermemesiydi, şimdi sürekli koltuk silmek zorunda kalacağım ama olsun.

Yine evdeki eşyalar üzerime üzerime geliyorlar.Acaba onları savurtup atsam eksikliklerini hisseder miyim?

Dün bahçeden son biberleri topladım. Brokoli nihayet vermiş. Koskocaman yeşil yaprakların ortasında minicik bir çiçek. Bir salata bile çıkmaz.

Gidip şu saçlarımı adam ettirmeliyim artık. Şekli bozuldu, rengi koyulaştı, beyazlar da çıktı. Elle tutulur tek bir yanları bile yok.

Bugün rejime başladım. Yürüyüşe çıkacak bir vakit yaratmalıyım kendime. Bıktım kilo almaktan, bıktım valla....

İşte böyle blogcum. Yepyeni bir hafta başlıyor. Güneş de var... İnsan hayatta başka ne ister bilmem :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ne güzel yaa:)) sen bari kendin için yapacak bişeyler buluyorsun:))

    YanıtlaSil
  2. bizde iş yok:(( ne olucak bu halimiz böyle yaw

    YanıtlaSil
  3. Valla ben de bilmiyorum Katre'cim.

    YanıtlaSil
  4. handancım kendime öyle bir el attım ki sorma,saçlarımı uzun zamandır uzatıyordum aynı boya getirmek için vazgeçtim kat kestirdim ve ilk defa saçımı farklı bir renge boyadım,çok iyi geldi walla,bu sene kızılı bile deneyeceğim o kadar aştım kendimi :) tavsiye ediyorum koş kuaföre ;)

    YanıtlaSil