Yağmuru Dinlesek

Aralık 04, 2009

Dışarıda harika bir yağmur yağıyor. Herkes penceresini açıp o harika yağmur kokusunu içine çekse, yüzüne bir kaç damla gelmesine izin verse, belki çok daha güzelleşirdi hayat.

Bugün Yaşasın Cuma... Herkese günaydın :)


Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Yağmur deyince aklıma ,yağmurun içinden geçtiğimiz gün gelir aklıma ,keşke yine yağmurun içinden geçsek ,tertemiz yıkasa bizi ve dingin uzak kıyılara baksak
    any

    YanıtlaSil
  2. -aklıma--yı iki kere kullanmışım pardon arkadaşım ....
    any

    YanıtlaSil
  3. Any, telepatik olarak mı sana haber gönderdim ne, ben de o günü düşünüyordum bunu yazarken. Bir de ayazağa kampüsünde su birikintilerine çıplak ayakla bastığımız günü hatirladım :DHatta sana seslenecektim buradan da, yine bu kız yok ortalıklarda diye geçirdim aklımdan :)

    YanıtlaSil