Kahve Falı

Eylül 04, 2009

Kime kahve falı baksam acaba.

İsteyenler söylesin.

Sonra noter huzurunda yapılacak bir çekilişle kime bakacağımı bulayım ben.

He canım, kocamaan bir hafta sonu var önünüzde.

Öyle kuru kuru istemek de yok hani. Beğendiğiniz güzel bir sözü de yazacaksınız yanında.

Hadi hadi, pamuk parmaklar klavyeye :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ben oraya gelicem ve kahve işini ciddi ciddi yapıcaz anlaştık mı?

    YanıtlaSil
  2. Bekliyorum Öziicim. Çok güzel olur valla.

    YanıtlaSil
  3. Vay be, kahve falı bakıyorum dediğim halde bir Allahın kulu gelmemiş. Miyadı dolmuş artık bu bloğun .

    YanıtlaSil
  4. Asla öyle deme Handanım ben varım :)

    Bak ben bile öyle düşünüyorum zaman zaman "kapat özii" diyorum sonra hadi bosver kalsın diyorum. O yüzden sen gidersen bende kepenkleri indiririm :) Kİmse yokken biz ikimiz vardık :)

    YanıtlaSil
  5. aa handancım bak geldik bu aralar takıntım olan sözü yazmak istiyorum "Bugün, bundan sonraki hayatınızın ilk günü,hayatın öylece akıp gitmesine izin mi vereceksin?"

    kahve falanı bende istiyorumm

    YanıtlaSil
  6. Geç mi oldu bilmiyorum ama ben de istiyorum kahve falııı :)
    Hatta istersen ben de sana bakarım Handan..İçtiğin fincanın resimlerini yayınlarsan veya mail atarsan bakabilirim...

    Özlü sözü unutuyordum " fala inanma, falsız kalma" :p

    YanıtlaSil
  7. Kızlar kahve falını unutmadım. İlk fırsatta fallarınız adresinize ulaştırılacaktır :D

    YanıtlaSil