""

Eylül 18, 2009

Bazen kocaman dünyanın ortasında minicik kalırsın.

Bazen dünya senin ellerinde minicik kalır.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. tam benim benim geçen haftaki ruh halim bu, dünyada küçücük hissederken kendimi, aldığım güzel bir haberle dünyayı ellerimin içine aldım. ne güzel tanımlama olmuş canım, iyi bayramlar bu arada :))

    YanıtlaSil
  2. canım Handan ailen ve sevdiklerinle nice güzel bayramlar geçirmeni dilerim.. gelemiyorum nedini nişanlandım :) koşturmaca yaşıyorum. düğün çok uzakta değil.. :) ayrıntıları sana en kısa zamanda bildiririm. çok çook öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  3. Handancım ne güzel bir söz bu. Gerçi ben şu anda iş konusundaki kararsızlıklarım yüzünden minicik kaldığımı hissetsem de...

    YanıtlaSil
  4. Owl canım, yeni işin hayırlı olsun. Öğretmek harika bir duygu bence.

    Zehracım, dur yapma :D Biz ettik sen etme :D Şaka bir yana, herşey çok güzel olsun , çok sevindim.

    Boogie'cim en kısa sürede en doğru kararı verip yine kocaman hissedeceğine eminim canım.

    YanıtlaSil
  5. ben ilk cümleyi kendime alıyorum günün ilk dakikalarında :)
    iyi geceler

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  6. Kocaman dünyada kocaman kalınız...

    YanıtlaSil