...

Ağustos 22, 2009

Elimde kâğıt kalem yazacak birşeyler aradım bir süre...

Yazamamak beni sinir ediyor zira.

Ama bulamadım.

Evimin içinde , kendi küçük işlerimleyim.

Siliyorum, süpürüyorum, yıkıyorum, ütülüyorum, yemek pişiriyorum.

Arada bir işler çıkıyor. Beni oyalıyor bir müddet. Yoruluyorum. Kendi küçük , sakin hayatımı özlüyorum. Sıkılıyorum sonra.

Sinir oluyorum bir çok şeye. Sanki çok önemli herşey. Pöh...

Daha iyi biri olacağım diyorum. Daha sakin. Daha sabırlı. Olmuyor.

Aynıyım hep.


Elime kâğıt aldım. Kalem aldım. İsmimi yazdım milyonlarca defa.

Yok...

Çıkmıyor başka birşey...

Sanki daha başka birşeyler yapmam gerekiyormuş hissi...

Sanki birşey var da ben unutuyorum onu.

Çok önemli birşey.


İnzivaya çekilmek pek cazip gözüküyor aslında.

Bir dağ kulübesinde, sessizliğin ortasında, herşeyin kendine bağlı olduğu bencilliğin doruk noktasında, nirvanaya ulaşmakta ne var...


İşte herşey bölük pörçük.

Yazı yazabilmek istiyordum sadece.

Olmuyor...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. canım... sıkı takipteyim ona göre :) çamaşır teli falan demiyorum hani :) bu arada adım iyice baykuşa çıktı benim arkadaşlar arasında :) napsak bilmem ki :))

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım yaaaaaa bukadar mı aynı hissedilir.bende aynı bu düşüncelerdeyim bugünler de bişey eksik ama neeeeee.... sevgilerr. selma ben bu arada

    YanıtlaSil
  3. Valla Owl, korkulur senden :)

    Selmacım, açlıktan sıkılıyoruz gibi geliyor bana. Eksik olan şey yemek yemek mi nedir :D

    YanıtlaSil
  4. ay olabilir mi dicem ama çok büyük ihtimalle doğru teşhis galibaa yaaaaaaaaaa.... canım arkadaşımmm öptümmm

    YanıtlaSil