....

Ağustos 05, 2009

Evelsi gün çocukların oyuncak dolabındaydım. Dün çıkabildim. Çıkmamla da kaçmam bir oldu :D Bayılıyorum bu halime. Bakıyorum işler bitmiyor, kaçıyorum :) Şöyle bir hesap yaptım. İşlerdi, sünnetti, ramazandı derken, bir daha ne zaman deniz yüzü göreceğim belli değil. Temizlik kovasının, süpürgenin, ütülenecek çamaşırların üzerine kapıyı çekip arkadaşımın yanına gittim. Bol bol yüzdüm. Oh :)

............

Bugünlerde nihayet bahçemizden birşeyler toplamaya başladık. O kadar ot yolmanın sonrasında pek keyifli oluyor. Ah ah, ziraat mühendisliğinde falan okusaydım da bari okuduklarım bir işe yarasaydı diye düşünmüyor da değilim arada :)


İbre 69 un altına doğru gidiyor. 4 kilo vermiş olacağım yakında. Ay yazın veriyorum da kışa bir çare bulmak gerek. Al- ver- al ver Sibel Can'dan beterim valla.

İşte böyle..

Ha bir de birşey soracağım, ya niye kimse harika şimşek fotoğraflarına yorum yapmadı, gerçek onlar gerçek :)



Herkese günaydın.

Nefis bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. sanada günaydın canımmm :) şimşek fotoğrafları çok güzelmiş, nasıl atlamışız valla anlamadım. bu ara pek blog takip edemiyorum herhalde ondan oldu :))

    YanıtlaSil