Vıdı Vıdı Vıdı...

Temmuz 31, 2009

"Beyin sürekli konuşur"

Valla herkesin beynini bilmem ama benimkisi hiç susmuyor gerçekten de... Yorucu ve sinir bozucu bir durum bu.

En kötüsü de yürüyüş yaparken. Küçük bir dairenin çevresinde, kimseciklerin olmadığı bir ortamda fırıl fırıl dönmekteyken, kulağımda walkman de (walkman diye bi cihaz mı kaldı kızım, mp3 çalar işte) olsa şarkılar orada kendi kendilerine çalıyor ben çoğunlukla kaç şarkının geçtiğini bile anlamıyorum, yapılacak işler bişiler bişiler aklımda yankılanıyor, beynim yerinden fırlayacak gibi oluyor. Bazen kendimi söylenirken yakalıyorum:

"Bi sus artık, bi sus, bi sus!"

Meditasyon, beyni susturmaya yönelik bir çalışmaymış. O zaman benim meditasyonum; yapboz yapmak ve bahçe ile ilgilenmek olmalı. Zira bir o işlerle ilgiliyken beynimi susturabiliyorum. Bir de scrabble oynarken susuyor bak. O sırada kanımın son damlasına kadar savaşıyor oluyorum zira :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Ay bilirim o durumu. Ne sinir bozucu birşeydir. Vır vır devamlı birşeyler döner durur. Bende o sesleri bulmaca çözerken susturabiliyorum ancak :)

    YanıtlaSil
  2. Hem de çok sinir bozucu. Evet bulmaca çözmek de güzel bir çözüm Boogie:D

    YanıtlaSil