Sünnet

Temmuz 29, 2009

Eeee....

Yapmam gereken milyonlarca işin ortasında bende bir sakinlik bir tembellik var sormayın gitsin.

Oğluşları sünnet ettirmeye karar verdik. Normalde sünnet düğünü falan istemiyordum ama burada deniz kıyısında toplanabileceğimiz bir yerimiz olunca sevdiklerimizle birlikte olalım istedim. İstedim de, bakalım nasıl olacak.

Dün çocuklarla bizim şirin küçük kasabamızda sünnet kıyafeti bakmaya gittim. Öyle bütün birşey almaya niyetim yok. Hiç sevmem çocuklara takım elbise falan zaten. Şapka, maşallah yeter. Çocuklar da asa istediler. Neyse, bir tane kıyafet satan yer bulduk ama. Ha ha ha, daha çocukların başına şapkayı takınca gülmekten yere yatıyorum. Hem komik hem dandik. Valla karton ve bir iki boncukla ben daha iyisini yaparım. Asa işini zaten iptal ettim. Çocuklarım ben size birer sopa bulurum, bu komik şeylere para ödetmeyin bana dedim :D Şimdi büyük bir şehire gidip arayacağım. Valla gülmeye devam edersem, ne ben şapka alabileceğim, ne çocuklar onu başlarına geçirecek :D

Tabi ki, davetiye benim dizaynım olmalıydı :) Çektiğim bir milyon küsür fotoğraftan bir tane düzgün çıkartabildim neyse :D

Çok işim var çok.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. O kılık kıyafet işine şiddetle karşı olanlardan biri de benim.
    Hep ben sanırdım bu işi sevmeyen.
    Bende hastanede düşünüyorum oldu da bitti maşallahh...

    şimdiden hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sağol Özii.

    Ben de aynen senin gibi düşünürken, nasıl bu hale geldi olay bilmiyorum. Sanırım o kadar çok cenazelerde bir araya geldik ki, arada birbirimizin yüzünü keyifli günlerde de görelim istedim.

    Şapkayı da beğenmezsem, almam. O kadar. Çocuklarımı hintli gibi giydirmek zorunda değilim :D

    YanıtlaSil