Ordan Burdan

Ağustos 05, 2008

Çocuklara acilen bir uğraş bulmalıyım, yaz okulları bittiğinden beri birbirlerine sardılar. Sesim kısılmaya başladı bağırmaktan.

Yazılarıma çeki düzen vermeliyim. Anneme internet bağlanıyor :)

Çocuk odasına girmeliyim. Çok korkuyorum. Evin tüm odalarını tekrar tekrar temizlemeye razıyım ama çocuk odası. Brrr.

Sonra da sırada mutfak var. Aman, temizle temizle sonu yok bunların.

Sabahın altıbuçuğunda yürüyüşe çıkmaya itina ile devam ediyorum. Kahvaltı, bulaşık, blog dedikten sonra dokuzda tekrar horrrr... Bu sabah sporu beni dinç yapmıyor azizim. Yılların birikimi var, ben akşam yürüyüşçülerindenim. Sanırım biraz daha böyle devam ederse madenci
şapkalarından alıp karanlıkta çıkacağım dışarı.

Keşke şu bahçeye fasulye, barbunya, dolmalık biber falan da dikseymişim, şimdi pazara gitme derdim olmazdı ne güzel.

Yapbozumu koltuğun altından masanın üzerine çıkarttım nihayet. Başına da geçsem fena olmayacak.

Kitabım çok güzel. Ursula K. Le Guin'in Yerdeniz Üçlemesi. Şu anda En Uzak Sahil'i okuyorum.

Nihayet aylar sonra kendimize balkon sandalyesi alabildik. Eskileri artık iyice parçalanıyordu. Onları bahçeye çıkarttık. Ama küçük sandalyeleri balkona koyduğumuzdan beri orada çok oturmaz olmuştuk. Sonunda tam istediğimiz gibi olan ama çook pahalı olmayan bir model bulduk. Rahatça oturup başımızı da yaslayınca değmeğin keyfimize :)

Eti Turtinilerden denediniz mi? Biz çok beğendik.

Geçen gün Söz Ve Müzik'i seyrettik. Beklemediğim kadar güldüm.

Herkese günaydın. Çok güzel bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap