~

Ağustos 01, 2008


Günaydın...Bugün yaşasın Cuma. Bu haftasonu kendinize küçük bir kaçamak yapın. Şımartın.
Keyifli bir güne açılsın sabahımız....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. bugün pazar,dün kaçamak yaptım denizdeydim.bugün evimde uzun ve sessiz bir pazar geçirmek niyetiyle pek bir iyiyim.

    size de iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  2. cuma günü sen bu yazıyı yazdığında süpper bir kaçamak yaptım izinliydim annemle bir güzel alışveriş yaptım :) ohh be dünya varmış :))) sonra yeni doğan yiğenime gittim çok çoook sevdim kokusunu özlemeyim diye iyice içme çektim :) yeni doğan bebekler ne güzel kokuyorlar :))) günüm böyle güzel geçti :)


    öpüyorumm seni cnmm handan :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bi haftasonuydu.. evet evet evet:)))))

    YanıtlaSil
  4. İvriz, nasıl deniz özledim bilemezsin. Hayır deniz de burnumun dibinde ama. Haftaya ben de gideyim, kıskandım :D

    Zehracım, geçen hafta bize de bebek geldi. Dediğin gibi ne güzel onların kokuları.

    Joone, hayat ne güzel di mi :)

    Hepinize günaydın.

    YanıtlaSil