+++

Haziran 27, 2008

Hayat ne kadar hızlı geçiyor. Yaşasın Cuma gelmiş bile.


Nefis bir sabah. Günler uzayınca evim biraz güneş alır oldu. Sabahları ışıl ışıl oluyor balkonum. Birkaç saat sonra ise artık sabah kahvesi için hazır bir hale geliyor. Ve taaa akşama kadar gölgede kalıyor :)

Şimdi ben çayımı alıp balkon keyfime gidiyorum :D

Herkese günaydın...

İngilizce hocam Mrs G nin kulakları çınlasın. Sabahları "Good morning" ine cevap alamayınca. "GOOD MORNİİİNG DEDİM EVERYBODY YAHUU" diyerek uyuklayan bizleri yerinden sıçratırdı :) Bu da böyle bir anıydı netekim :) Nerde kalmıştık? Haa..

Herkese günaydın :) Nefis bir güne açılsın sabahımız...


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Sana da "GOOD MORNİİİNG" yahu....

    YanıtlaSil
  2. Ben tam o saatte iş yerindeydim ve içimden şöyle diyordum: "Keşke bugün cumartesi sabahı olsa da sakin sakin evimde, balkonumda kahvaltımı yapıyor olsam"...

    YanıtlaSil
  3. Tekrar ben!..
    Bodrum fotoğraflarını yayınlamışsın ama yorum yeri kapalı. Ben de buraya tekrar yorum yazmak zorunda kaldım...
    Fotoğraflar çok güzel. Ellerine, gözlerine sağlık. En çok da; mavi kapıyı ve ayışığının karanlıkta denize yansımasını beğendim. Çok hoş manzaralar yakalamışsın...

    YanıtlaSil
  4. bekleyenler için zaman yavaş ilerler.. cayını yudumluyor olsan bile:)

    YanıtlaSil
  5. bir dakika,yoksa o güzel bahçeli evden taşındınız mı??

    YanıtlaSil
  6. Ebruli umarım Cumartesi günü yapmışsındır balkonunda kahvaltını güzel güzel :D

    Fotoğrafları beğendiğine sevindim. Aslında bütün yorumlar açık ama bazen geç çıkıyor nedense yeri.

    Beklemenin de keyfini çıkartmak gerek netekim Matias. Gerçi benim oğluşlarımın okuldan dönmesi dışında beklediğim birşey yok şu anda ama :D

    İvriz, bak devamsızlık ve iyi okumamadan sınıfta bırakacağım seni haberin olsun. Ceza olarak geçmiş bir senenin konu özetini çıkartıp bana ne zaman taşınmış olduğumuzu bulup söylüyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. Hayır ne yazık ki değil. Yabani ıhlamurmuş, sadece çiçek açıyor.

    YanıtlaSil