Haziran 30, 2008

Bulaşık makinamdan gelen yanık kablo kokularından sonra artık gidip yenisini almaya kesin karar vermek zorunda kaldık :D 100den ağzım yandı ya bu sefer en fazla dört programlılara baktım. İnternetten araştırdım. İstediklerimi veren bir iki kaliteli marka var.

Dün sabah gidip yetkili satıcılara bakayım dedim. Bir tanesiyle aramızdaki konuşma şu şekilde geçti:

-Bu madelin fiyatı ne kadar.

-1050 ytl

-Neden öyle hepsiburada'da 739 ytl idi.

-Biz de veririz o kadara o zaman.

Eh yani, gel de güvenip al o yerden birşey şimdi. İnternetten bakmasam, bu adam bana indirim yapıp 900 liraya falan satardı ben de mutlu olurdum herhalde.

Neyse. Yeni makinam dün akşam geldi. Kuruldu. Açılış törenini yapacağız yakında :D



Şimdi ben gidip yaklaşan 12 Temmuz nedeniyle yapacak olduğumuz kukla partisi için davetiye planlamalıyım. Sonra süsler, yün bebeklerden kuklalar falan filan. Ayarlanacak çok şey var.



Herkese günaydın.


Huzurlu bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Makinani iyi günlerde kullanman dileğiyle...
    GÜNAYDINNN..
    (öğlen olmuş ama :P )

    YanıtlaSil