Sabah

Ekim 31, 2006

Kapıları sonuna kadar açtım, yağmur sonrası mis gibi toprak kokusu dolsun diye içeriye. Ve kuş sesleri...

Huzurlu bir sabah var İzmir'de.

Derin bir nefes almayı unutmayın :)

Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. İlk günayyddınnnnnnnnnnn benden gelsinn canımm handan :) bende yağmur sonrası toprak kokusunu çok severim..hatta yavaş yağan yağmurda pencere kenarında orurup nescafemi elime alıp gökyüzünü izlemeyi çok seviyorum..huzur veriyor çok:) seni kocaman öpüyorum canımın içi ;)

    YanıtlaSil
  2. Kontörüm yok o yüzden cevabı buraya yazıyorum. Kontörlerimin hepsini dün Fatoş'a harcadımdı. Zati birileri lütfedip msnlerede gelmiyor kaç aydır. Yiyeceğiz herhalde seni Fatoşla beraber msn ortamında.
    Ben ne zamandır biliyordum zaten blog yazmaya başladığını. Ama damar meselesi. Hani sarı damar olayı. Hatta dün benim pisime de söyledim. ''Bizim hatun geri gelmiş. Ama ben ona küstüm ''dedim.Daha neler diyecektim de kontörüm bitti. E ben de yalan yok. Bi araba dedikodunu yaptım senin..
    Demek İstanbul'a da geldin . Bir de üstüne kapak beni özlemiştin. Aman bir de özlemesen neler olacaktı kimbilirrrrrrrrrr..Hem zaten ben de İstanbul da değil Gemlik'deydim. Hem zaten orada da deprem oldu ben oradayken. Ama beni merak edip de halimi hatırımı soran var mı?
    Yok.
    Benim bir blogcu arkadaşım vardı, kimbilir şimdi neler yapıyordur diyen var mı?
    Yok.
    Ahhh ahhhh kaderim de bu da varmış napayım. Yok ben zaten reeli halledemedim ki sanal da kıymetim bilinsin. Hem zaten ben hepiciklere küsüm. Sanaldım soyut oldum hem zaten.
    Hem zaten gidiyorum şimdi.

    YanıtlaSil
  3. Derin bir nefes aldım
    şimdi bırakayım mı :)

    Öylesine bir kedi

    YanıtlaSil
  4. Zehracım ben cevap yazana kadar akşam olmuş, iyi akşamlar sana.

    Kız Daisy, sana cevabımı verdim ben zaten ... Somurtma bakiim, seviyorum seni.

    Hiii, kedicik. Cici kedicik :) Bırak kız nefesini. Öpüyorum seni. (Kıskanma Daisy seni öpmedim diye, ho ho ho)

    YanıtlaSil