Mektup

Kasım 09, 2019

Sevgili Umman yeni bir mim başlatmış. 10 yaşındaki halimize mektup yazıyoruz. (Bknz)

Düşündüm, düşündüm.  10 yaşındaki Handan'a ne yazabilirdim, yazdıklarımın ne kadarını anlardı?  Hayatımda olan biteni söylemek ister miydim?  Bana doksan yaşımdaki halim gelse duymak isteyeceğimi sanmam geleceğimi. (90 yaşında olduğunu bilmem yeter :D)

Sonunda bir çocuğun okurken sıkılmayacağı kısa bir şey yazardım diye düşündüm :)

Sevgili Handan

İhtiyacın olan her şey elinin altında. Yapamayacağın hiçbir şey yok. Derin bir nefes al ve yaşa.

Benim yaptığım hiçbir şey seni sınırlandırmasın. Senin önünde bütün seçenekler.

Hayatta düşeceksin, kalkacaksın, yanlışlar yapacaksın,  doğrular yapacaksın, bazen bir yanlış bütün doğruları götürecek, bazen bir doğru her şeyi düzeltecek.

Hayatta her şey mümkün. Yeter ki hayalini kur, ümidini yitirme ve pes etme.

Seni seviyorum.


Ben de Oytunla HayatBiz Kimiz Kadınız ve Küçük Hanım'ı ebeleyeyim bakalım onlar neler yazacaklar :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Daha güzel anlatılamazdı Handan 👏👏👍👍🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. Nasıl afacan afacan bakıyor bize :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle kısa ve öz ve tamamıyla her şeyi bir kaç cümle ile özetlemişsin :))) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsınız, kaleminize sağlık :) İsminizin kelime anlamının tam anlamıyla karşılığısınız diyebilirim. Çocukken bile güler yüzlü bir insan olduğunuz nasıl belli, kocaman gülümsemişsiniz :) Allah gülmekten ayırmasın hepimizi, mim için de çok teşekkür ederim , en yakın zamanda yapacağım İnşaallah 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şükür ki ismimin anlamını yansıtıyorum Küçük Hanım :) Amin.

      Sil
  5. Ne güzel şeyler yazmışsın öyle ♥
    Bu mektupla mimlenmeme çok sevindim ben :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi o zaman, senin mektubu bekliyorum :)

      Sil
  6. Bir kaç cümle ile her şeyi söylemişsiniz zaten 😊❤ Resminizden küçükken bile hayat dolu olduğunuz görünüyor. Hep güzel olsun hayatınız. Mimi yaptığınız için teşekkürler.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Umman, çok güzel bir fikir bulmuşsun :)

      Sil
  7. Ne güzel bir mim oldu bu. Küçük kız çocuklarıyla buluştuk yeniden. Tatlı küçük Handan'ı öperim çok ;)

    YanıtlaSil