Bence Daha Olmadı

Haziran 23, 2019

Her şey çok güzel oldu diyemiyorum ben henüz ama olmaya başladı gibi sanki.

Yine de, birisinin kazandığı bir seçimin abuk subuk mazeretlerle iptal edilmesi üzerine hakkını hukuksal yollarla sağlayamayıp bir kere daha seçime gitmek zorunda kalması içimi acıtıyor.

O zarflardan çıkanların hepsi yeniden seçime girselerdi anlardım mantığı belki ama.

Seçim diye harcanan paralar da cabası.

Neyse önünde sonunda her şey çok güzel olacak elbet. Ama daha yeni yeni başlıyor, bitmiş gibi hallere girmenin gereği yok.


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Umarım İstanbul için hayırlısı olsun kim ne derse desin ve her ne kadar içinde yaşamayacağıma inandığım bir şehir bile olsa İstanbul kesinlikle gözbebeğimiz ve de dünyanın parıl parıl parlamalı tüm düşmanlara karşı umarım parlamaya başlayacağı bir dönüm noktası olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olsun Hatice. İstanbul bir güzel nefes alsın, üzerindeki parazitlerden kurtulsun.

      Sil
  2. Kesinlikle katılıyorum. Bu tarz önlenemez, gizlenemez yenilgiler birilerini daha da hırslandıracak gibi geliyor hatta. Ama umut işte :) Her şey çok güzel olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Fidan. Bu kadarını bile hayal edemiyorduk, bir umut.

      Sil
  3. Katılıyorum. Noktalanan bir durum yok. Bu seçimin sonucunu güzel bir yol açılması olarak görüyorum. Umarım en iyi şekilde devamı gelir. Hayırlı, uğurlu olsun dilerim.

    YanıtlaSil