Bu Fotoğraflar Neden Tersten Sıralandı Bilmiyorum, Düzeltmek İçin de Uğraşamayacağım

Nisan 27, 2017

Üç yazıda bitiririm diye düşünmüştüm ama sanırım bir üç yazı daha olacak, bir sürü fotoğraf çekmişim yine.

Aslında en alttaki saat kulesinin olduğu yerden girip bu havuz başına gelecektik fotoğraflar tersten yüklenmiş,  siz aşağıdan yukarı bakın anacım :) Evet evet,  in en aşağı ben şimdi oradan yazmaya başlıyorum :)

Burçlarla havuzda da karşılaşıyoruz ki daha sonra sokaklarda da göreceğiz :)

Tersten yazdığım yazımın sonu burası, düzgün okumayı başaranlara kocaman tebrikler :)

Gelecek yazımda daracık sokaklarda dolaşacağız efendim. Hadi çüüüz.

İçerdeki manzara daha da sefimliydi :) Burada birşeyler içtik. Fonda bizim müziğimiz çalıyordu. Meğer Türk turistler varmış, onlar gidince müzik değişti :)

Dolaşmaktan yorulmuşken bu sevimli kafeyi gördük.

Dileklerimi diledim. Umarım gerçekleşir.

Bu köprünün girişinde dilek köprüsü, elinizi burcunuzun simgesine koyup denize bakarak dilek tutun diyordu. Ne burcu ne simgesi derken meğer korkuluklarda varmış simgeler :)

Bu da eski olmayan Tel Aviv'e bakış, ıyk.

Turisler bizi bir seyir tepesine götürdü.

Kuleyi geçtikten sonra ara sokaklara girdik. Bir turist kafilesinin peşine takıldık :)

Yafa eski limana girerken ilk olarak karşımıza bu saat kulesi çıkıyor. 2. Abdülhamit'in hükimdarlığının 25. yılı nedeniyle yapılan bir kule.

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

1. Üç postuda çok beğendim, gitmiş kadar oldum :)) Fotoğraflar çok güzel :))

2. ayyyy insanın tatilini getiriyooon yaz gelsin tatil gelsin :)

3. Aaa, ne zaman gittin İsrail'e? Bu ara blog arkadaşlarım hep İsrail'e gidiyor:))tesadüf herhalde:)Burçlu havuzu çok beğendim.

1. Can'ın peşine takılıp bir günlük gittim Müjde. Ama uçak tamamen doluydu, herkes oraya gidiyormuş herhalde :)

4. Sayesinde Gezmiş kadar oluyorum Çok güzel kareler gerçekten Burçlu havuz güzelmiş :) Sevgiler :)

1. Havuz çok şeker, değil mi Sessiz Kaldım, benden de sevgiler :)

5. Becerdim Handan baştan uyarmışsın zaten. Değişik yerler görmek hoş oluyor. Her yerin güzelliği ayrı. Keyifli tatiller kızım :)

1. Fotoğrafların ters dizilmesi bize oyun oldu Ece Hanım :) Bir günlük gittim geldim ama beş günlük fotoğraf çekmişim o yüzden uzun kalmışım gibi duruyor. Teşekkürler.

6. Tersten okumak keyifli oldu. :) Yafa'da olduğunuzu okuyunca şaşırdım:)

1. Keyifli oldu, değil mi Zülâl, zaten ben onun için fotoğrafları düzeltmedim, üşendiğime değil :) Can iş için giderken peşine takıldım, bir günlük gittim geldim.

7. Yeni şehirde onlarda dikine dikine çıkmışlar binaları.Ancak ,eskiyi koruyup yaşattıktan sonra yeni şehirlerde olsun, hiç sakınca yok bence.

1. Evet hemen sahilde başlıyor gökdelen oteller Mehtap . Ben en sakin ve güzel yerleri gezdim :)

8. hahahahaaa :))
    Ters yazı da yazdın ya blogta :)))

Tüm dileklerin gerçekleşsin inşallah ♥

1. O fotoğrafları iki kere yükleyip sonuç da böyle olunca tepemin tası attı Şebo :) Canım hep yukarıdan aşağı olmaz ya bakış açımızı geliştirelim :P

9. Tersten okumak da ayrı bir keyif verdi valla :)
    Astrolojiye baya bi ilgi var oralarda anlaşılan.

1. Hep düz hep düz, kime göre neye göre düz, değil mi Burcu :P

Benim göremediğim bir alanda tarihi bir burç tablosu varmış yerde, oradan esinlenilmiş herhalde. Sokak duvarlarında da burçlu tabelalar yapmışlardı. Hepsini çekememiş olduğuma göre gezmediğim sokaklar var ama elimdekiler yayımlayacağım :)

10. Kaçgündür int. Bağlantısı olmayan Balıkesir'deki evdeyim. Bugün bir kafeye geçipşöyle bir gezineyim kim neler yapmış, Sevgili Handan nereler gitmiş diyordumki:)) Çok güzel gülen bir hanım fotosuyla karşılaştım. Hemen bir koşu postları aceleyle gezdim, ne harika yerler bir o kadar da güzel çekilmiş kareler bayıldım doğanın güzelliğine. Altınoluğa döndüğümde detaylı gezeceğim çok hoş kareler var. Teşekkürler tatlı kadın.

1. "Bir" gezer de ben gezemez miyim moduna girmiş olabilirim Gezgin Kova :) Ben teşekkür ederim canım :)

11. Tersten okumakta keyifliydi :D

1. Arkadaşlarım da benim gibi çılgın olunca tersten düzden keyifle okuyoruz Kerime :)

12. Tersten basladigim icin zaten, tersten okumak zor olmadi:))

Bu arada insallah tüm dileklerin gerceklesir canim benim...

1. Tüm dileklerimiz hayırlısıyla gerçekleşsin Ayşecim :)

13. Eski olmayan kismi pek cazip degil 😊

1. Hiç değil Derya, ben orayı teğet geçtim, çevresinden dolaştım :)