Erişilebilir Meydan Okuma

Haziran 20, 2018

Sevgili Mutlu Anlar Koleksyoncusu 'nun bu meydan okumasına katılıyorum demiştim ama bloğuma yazmamışım.

16 Mayıs 'ta başlamıştı 31 Aralık'a 65 farklı yazardan 65 farklı kitap okuyacağız. (Açıklama için bloğuna bakabilirsiniz. Tıkla)

Okuma şenliklerinde okuduğum kitaplardan farklı yazarları buraya yazacağım. (Malum daha fazla okumama imkân yok :) Bakalım yıl sonuna kadar 65 farklı yazar olacak mı :)

Tabi bir de film ve maç izlemekten fırsat bulursam iyi :)

  1. Mülksüzler / Ursula K Leguin
  2. Sofi'nin Dünyası / Jostein Gaarder
  3. Güneş Yiyen Çingene/ Buket Uzuner
  4. Yaz Bitmesin / İclal Aydın
  5. Hiç Kimse Sıradan Değildir / Markus Zusak 
  6. Yaşama Sanatı / André Maurois 
  7. Büyük Umutlar / Charles Dickens
  8. Uçurtmayı Vurmasınlar / Feride Çiçekoğlu
  9. Yüreğimin Sesini Dinle / Susanna Tamaro
  10. Kuzgunun Gölgesi Serisi / Anthony Ryan
  11. Cherub Serisi / Robert Muchamore 
  12. Diz Boyu Papatyalar / Tomris Uyar 
  13. Labirent Serisi / James Dashner 
  14. Cehennem Çiçeği / Alper Canıgüz 
  15. Teneke / Yaşar Kemal 
  16. Kayıp Denklemler / Scott Baker 
  17. Evet Ama Bir Lokomotif Bunu Yapabilir mi Bakalım / Woody Allen 
  18. Feo ve Kurt / Katherine Rundell
  19. Kusurlu / Cecilia Ahern 
  20. Mustafa Kemal / Yılmaz Özdil 
  21. Cinder / Marissa Mayer 
  22. Ev Anası / Birgül Özcan 
  23. Labirent / Burhan Sönmez 
  24. Başka Zaman Kütüphaneleri / Zoran Zivkovic 
  25. Suzan Defter / Ayfer Tunç 
  26. Yarım Kalan Kadınlara / Nichole Bernier 
  27. Bi Arkadaşın Başına Gelmiş / 
  28. Gazeteci Çocuk / Vince Vawter 
  29. Iskandinav Mitolojisi / Neil Gaiman 
  30. Bir Dilekle Başladı Herşey / Debbie Macomber
  31. Gurbet Hikâyeleri / Refik Halit Karay 
  32. Ikigai / H.Garcia ve F. Miralles
  33. Yıldız Masalı / Kristin Hannah 
Evet okuduklarımın hemen hepsi farklı yazarmış ama ancak bu kadar okumuşum mayıstan sonra. Hımmm yaz ve sonbaharda az okuduğumu biliyordum zaten. Olsun. Bu da iyi :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. güzel bir meydan okuma =) iyi okumalar şimdiden!

    YanıtlaSil
  2. 65 yazar çokkk daha kısa olsa katılırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bitirebileceğimi sanmıyorum Özlem, bakalım kaç tane olacak . Haydi sen de katıl :)

      Sil
  3. Süper seçimler.👍 İyi okumalar dilerim💕

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu'nda okumuştum ben de... Ama benim için imkansız olması sebebiyle sadece okumakla yetindim :))
    Tam senlik bir meydan okuma olmuş bence, sene sonuna kadar yaparsın sen ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesine gerek yok ki Şebo bence sen de katılabilirsin. Ben de tamamlayabileceğimi zannetmiyorum.

      Sil
  5. Ben de manevi olarak katılıyorum bu etkinliğe ;P
    Çünkü harıl harıl kitap okuyorum bugünlerde

    Size bol keyifli bir etkinlik dilerim. Bol bol tavsiye kitap ismi alacağım gibi görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel gel sen de katıl Sibel. Bakalım kaç kitap okuyabileceğiz :)

      Sil
  6. O kadar çok etkinliğe katıldım ki yenisini gözüm kesmiyor ama zaten okuduğum kitapları dahil edebilirsem katılırım belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ben de zaten okuduğum kitaplarla katılıyorum Şule, aksi halde mümkün değil :)

      Sil