Ben Evimdeyim Anacım

Temmuz 15, 2017

Salı sabahı evimize döndük, ama sanırım fotoğraf ayarlayıp gezi yazılarını bitirmeye odaklandığımdan pek kimse fark etmedi döndüğümü. Baktım herkese tek tek yorumlarda cevap yazıyorum buradan duyurayım dedim :)

Salı günü çanta boşaltıp çamaşır yıkayarak, çarşamba Bilgiç'in yaşgünüyle, perşembe ütü ve Metos'un arkadaşlarını ağırlayarak, cuma da temizlikle geçti. Bugün nihayet patates çuvalı gibi oturuyorum. Yarın sabah kahvaltıya misafirim geleceğinden fazla uzun sürmeyecek bu hal.

Bir yandan da fotoğraflarımı düzenliyorum, ara ara, çok fazlalar gördüğünüz gibi :)

Dün Japonya'dan kartımız bile geldi. Vallahi adamların postaları bile internetleri kadar hızlıymış. Son gün, ayın onunda posta kutusuna atmıştık. 7 Eleven daki çocuk ne kadarlık pul yapışacağını bilemediğinden en uzak mesafeyi ver en iyisi demiştim. Pek umudum yoktu geleceğinden. Keşke yanımda adres olsaydı da atsaydım bir kaç kişiye :)


Döndüğümde heyecanla tartıya çıktım, yemem mi ağır basmış yürümem mi diye, o kadar pirinçli şey yiyince korktum tabe. Neyse ikisi dengelemiş. Böylece iki tatil bir ramazan ve bir bayramdan kilo almadan geçmeyi başarmış bulunmaktayım.  Aferim bana. Ama aslen rejim dediğimiz şey kilo vererek yapılıyor, bu gerçeği de kendime hatırlatayım :)

Şimdi gidip bulaşık makinası boşaltayım. Yarın sizi güncel Japonya'ya götüreceğim, aksi halde Edo döneminde sanacaksınız Tokyo'yu hahaha :)

Pazartesi ise üçüncü günden devam edeceğim, ayın yedisindeki Tanabata festivalini 17 sinde blogda yayımlamak asla rakamsal takıntımla alâkalı değil :P

Eveet son olarak da şimdiye kadar yazdıklarım Tokyo etiketinde,  merak edenleri şuraya alalım diyor ve çekiliyorum.

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Geç haberimiz olsa da hoşgeldiniz 😄

    YanıtlaSil
  2. tatil dönüşü en kötüsü biriken işler. Kolay gelsin Handancım
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldinn :) ufak yorgunluklar hatta baya bir yorgunluklar olsa da değiyor dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değmez mi Özlem, hem de nasıl değiyor :)

      Sil
  4. Offf çok yorulmuşsun:( geçmiş olsun valla. Ben de döndüğünü farketmeyenlerdendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yoruldum Müjde, sabah kahvaltıya misafirim vardı tam dinleneceğim derken yeni bir misafir geliyor şimdi de onun koşturmasındayım.

      Kimse fark etmedi zaten, merak etme :) Fotoğrafların arasında dediklerim kayboluyor bazen :D

      Sil
  5. Sanki yetmedi gibi ya ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş dolu gün yetmedi Sevgi, ama napalım bir daha gitmek için bahanemiz olur böylece, değil mi :)

      Sil
  6. Gittiğin yerden kendine kart atmak fikri nereden kaynaklı? Müthişmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pul sevdamdan kaynaklı Burcu. Becerebildiğim kadar kendime pullu mektup atıyorum :) Dönüp alması da başka keyif, kart sanki zamanda yolculuk yapıp bumerang gibi bana dönüyor :D

      Sil
  7. Bir an bugün hangi gündü yahu diye düşünmedim değil. Hareketli bir hafta olmuş yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün pazardı ve ben sabah dokuzdan gece on bire misafir ağırladığımdan söz verdiğim günce Tokyo fotoğraflarını bile yayımlayamadım Naz :)

      Sil
  8. Aaaaa, azıcık yok olduk nerelere gittin de geldin ayol :D
    Oh oh oh, peşpeşe keyifli yazılar okuyacağım kesin.
    Arkama yaslandım, kalkışa hazırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın diğer tarafını bir kontrol edip geldim De Kubad :)

      Sil
  9. Merakla bekliyorumm gerçekten ❤🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akşam ilk fırsatta Tanabata Festivali'ni yazacağım Hazal :)

      Sil
  10. Dinlen biraz yahu, bu kadar koşturmadan sonra :) Merakla bekliyorum efenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşturmalarım bitmiyor bir türlü Gökçe, bu hafta umarım dinleneceğim :)

      Sil
  11. Hoşgeldin tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  12. Japonya yazılarının hepsini okudum, fotoğraflara bayıldım, harikalar :))
    Hoş geldin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Kâğıt Salıncak :) Teşekkürler :)

      Sil

  13. Hoşgeldin, bol bol dinlen diyecektim ama yine hareketlilik var:))))
    Kolay gelsin diyeyim:)

    YanıtlaSil