Suyun Altında

Haziran 22, 2017

Dalmak gibi bir hayalim yok ama maske şnorkelle gezmeyi seviyorum. Hele bunun gibi bir ortamsa akvaryumda gezmek gibi oluyor :)


Bu karagöz sürüsü tatil boyunca bizim yanımızdaydılar. (Bizimkilerin balık tutmaya çalıştıkları sabah saatleri hariç :)


Onların peşinden yüzmek o kadar keyifliydi ki..


Doğanın güzelliklerini gördükçe şükretmemek elde değil. Dünyayla bütün olmak, o anı yaşamak...


Suda en sevdiğim iki şey, balık takip etmek bir de kabarcık yapıp onları izlemek :)


İnsan balıklara bakarken hayatı sorguluyor biraz da.


Ol mahiler ki derya içredir deryayı bilmezler demiş şair... Bilmek gerekir mi ki acaba,sadece hissedip yaşanamaz mı ?



Neyse derin konuları bırakalım, tatildeyiz, yapacak çok daha eğlenceli şeyler var :)


On yüz bin baloncuk yuttum :D

Siz de seçin bakalım fotoğrafınızı şarkınız gelsin efendim :)

Son olarak da çok sevdiğim şiirin son bölümünü paylaşayım, yazım tamamlansın :)

Heeey
Ne duruyorsun be, at kendini denize:
Geride bekliyenin varmış, aldırma;
Görmüyor musun, her yanda hürriyet;
Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol;
Git gidebildiğin yere...

Orhan Veli KANIK

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Fotoğraflara baktıkça içim gitti cok özendim ama maalesef korkularım yüzünden dalamıyor ve boyle güzellikleri kaçırıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dalmadım Gülşah, bu balıklar kıyıdalar, maske şnorkelle izleniyorlar rahatça :)

      Sil
  2. suyun altı bence üstünden daha renkli bir dünya.. ama ben o dünyayı maalesef hiç göremiyecem :((( çünkü fobim var asla dalamam ... ama benim yerime dalan arkadaşlarım sayesinde biraz görebiliyorum o zenginliği ... iyi tatiller ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dalmaya istekli değilim pek Dilek, bunlar yüzeyde maske şnorkelle gezerken :)

      Sil
    2. o bile benim için dalmak :))))) düşün gerisini ... bu arada gelince bir organizasyon yapalım :)

      Sil
    3. Bayram sonrası yapalım :)

      Sil
  3. Oy oy maşallah, harikasın:) Ben hiç beceremem suya batamıyorum çünkü:)))yani tekniğini bilmiyorum istesem de su kaldırıyor:))) Bir de köpek balığı fobimden istesem de boyum geçen yere gitmiyorum illa ayağım yere basacak. Jawss ınnıınınnn:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler zorlamadığı sürece ben de dalmaya çalışmıyorum Müjde, boyum kadar yerde dipten kum almaktan öteye geçemedim :) Bu fotoğraflar yüzeyde, derinde değil. Jaws ha, karadaki jawslardan kaçmalı asıl :D

      Sil
  4. Suyun altındaki dünya çok büyüleyici resimlerin çok güzel adada yaşarken sık sık dalış yapıyorduk o günleri hatırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı büyülüyor, değil mi Sevgi. Ben pek dalmıyorum ama maske şnorkelle dolaşmak çok hoşuma gidiyor.

      Can çekti fotoğrafları, sualtı makinalarını iyi ki icad etmişler :)

      Sil
    2. Kaybediyorduk kendimizi zamanı mekanı unutturan türden bir güzellik kesinlikle..belki de o sessizlik büyüledi bilmiyorum ama çok güzeldi.

      Sil
    3. Masal gibi oralar Sevgi, dediğin gibi sessizlik de başka bir huzur veriyor.

      Sil
  5. Ben bayılırım dalmaya denizin üstünden daha çok altından gitmeyi severim. Ama balıklar bacağıma dokununca ürküyorum nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük balıklar dokunmuyorlar da minik balıklar yiyor ya ona gıcığım Ülkü :) Minik ısırıklar dolanıyor, ıyk:)

      Sil
  6. Ahh SUUUU:-)
    hem güzel hem gıcık bu paylalşımlarınız efem:-)

    YanıtlaSil
  7. Şnorkelle dolaşmayı ben de seviyorum. Ama bazen ürkünç geldiği de olmuyor değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir denize ilk gittiğimde maske şnorkel kullanmadan yüzüyorum ki etrafımdakileri ( Daha çok kumdaki yengeçleri falan :) görüp ürkmeyeyim. İlk buluşma sorunsuz olunca maskeyle görsem bile amaaan az önce üstlerindeydim bana bişey yaptıkları yoktu diyorum Nihan :)

      Sil
  8. Bir gidebilsemmmm... Denizi özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda kavuşmanı dileyelim o zaman Safiye.

      Sil
  9. Son okuduğum Sürü kitabından sonra denizlere çok farklı bir gözle bakmaya başladığımı farkettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kitabı okuyayım mı okumayayım mı karar veremedim şimdi Nil :)

      Sil