Hadi Gel Bu Akşam Masal Alemine Dalalım

Kasım 03, 2016


Çatıdaki pencere bizim odamız olsun. Duvarlarında posterler, yerde minderler. Ah ilk gençliğimize dönelim bütün pervasızlığımızla.

Kapıdaki karavana atlayıp küçük maceralara çıkalım. Yeşilin arasında küçük bir kahkaha gibi dolaşalım.


Çok yorulduğumuzda dinlenelim şu bankta. Bir simit bir parça peynir. Çiçeklerin arasında mükellef bir sofra oluverir.


Bu masal evlerde yaşayanlar  acaba farkındalar mı çitlerin dışından nasıl göründüklerinin?


Günün ışıkları alçalırken gölgeler uzar. Hayat kısa, dünya güzel, doğa huzur dolu, herkese yetecek kadar yer var.  Bir görse insanlar..


Ah mutlu masallar daha mı hüzün veriyor ne?


Hayatın güzel sürprizlerle dolu olduğunu unutmayalım yine de..

Gökten üç elma düşsün. Biri sana biri bana biri de hiç umudu kalmayana...

Not: Fotoğrafları Can Zürih'te çekmiş.
Not2: Hepsinde bir Dido şarkısı gizli :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Çok keyifli :)) Ben White Flag ı seçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kıskançlığımdan Can'ın gittiği yerlerde çektiği fotoğraflara pek bakmam Şenay, bugün eskileri katıştırırkrn buldum bunları :) Dido'nun şarkılarını severim. Son albümlerini bilmiyorum gerçi, bakmalıyım bir ara.

      Sil
  2. Who Makes You Feel çıktı bana. Fotoğraflar her zamanki gibi şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim şarkılarından Belle. Ortam şahane olunca fotoğraflar ufak bir dokunuşla masala dönüştü :)

      Sil
  3. harika gözüküyorlar ya. sanki insan orada hiç yaşlanmazmış gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel :) Yine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ruhumuzu beslemezsek kötü kurtlarla nasıl savaşabiliriz ki, değil mi Elif :)

      Sil
    2. Valla doğru :) O halde bu akşam ruhum beslenmiş olarak huzurla uyuyacağım :)

      Sil
    3. :) İyi geceler bize o zaman :D

      Sil
  5. Güzel resimler, güzel şarkılar, güzel etkileşimler...

    YanıtlaSil
  6. Sizlere iyi geceler ben şimdi simit bir parça peynirimi alıp merdivenlere oturdum.....

    YanıtlaSil
  7. Vaaay, kimin kocasi beeee....:)) Güzel fotolar cekmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Ayşe, ama ona öyle demiyoruz, öyle güzel yerlerde tabii ki çekersin hımf,bu da marifet mi diyoruz 😂😂😂😂

      Sil
  8. Ba-yıl-dım
    Hem hayale, hem fotoğraflara....
    Alt katta da ben kalırım, kuzine de vardır o evde. Kestane, çay, kedi, yer minderi, dost...
    Yağmur da yağıyordur hatta.
    Oyyy, Handan, naptın yahu :))
    :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzinesiz olur mu De Kubad, dışarda yağmur da var,tam havası tam :)

      Sil
  9. Masal gibi :) Karavanı verin yeter bana :)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdim gitti Güliz :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  10. Bence gökten 3 elma düşmesi az.Daha çok düşer umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Yurdagül. Bunu yazarken elma sayısını uzun uzun düşünmüştüm iyi mi:D Hiç umudu kalmayana diyerek sayıyı arttırdım diye ellemedim üç kısmını sonra :D

      Sil