Bu Sabah Bir Bahar Havasındayım

Şubat 08, 2016

Bilmiyorum kuş sesleri mi buna neden oldu yoksa haftalardır ilk defa kendimi biraz iyi hissetmem mi. Bilgisayar odasını bugün temizleyebilirim düşüncesi bile geçti aklımdan. O kadar mesudum ki bilog :)

Haydi hep beraber Bilgiç'in keyfine katılalım. Gerçi videonun sonunda başı dönmüş ve kendine gelmeye çalışıyor ama olsun :D



Günün nostaljik yazısı da dokuz sene öncesinden gelsin :) Çocuk parklarına gidelim birlikte :) Şuradan buyrun.

Hepinize günaydın.. Enerjik ve sağlıklı bir haftaya açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Günaydın :)
    Bilgiç şahane :))) Severim onu ben :))

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)))
    Enerjik - güzel sürprizlerle dolu bir hafta olsun inşallah :)
    Çok çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Gri Lady, öyle olsun inşallah :) Benden de kocsman öpücükler :)

      Sil
  3. Günaydın Handan:))) Orada olup karlarda ben de yuvarlanmak istedim
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Çenebaz :) Sana hemen karlı bir tepe bulalım :)

      Sil
  4. hehehehe,UFO gören masum köylü modunda yavrum,ne yapsın kara hasret büyüyorlar,öperim onu..

    YanıtlaSil
  5. Handan enerjik ve keyifli bir Pazartesi
    kendini iyi hissetmene sevindim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kadriye :) Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  6. Selam enerjik hatunum benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Nesrin. Ne enerjiği daha bir dolap bitiremedim :)

      Sil
  7. Günaydın hep böyle ol, :) ne güzel maşallah diyeyim nazar değmesin...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Müjde. Hep böyle olalım canım :)

      Sil