Güneşli ve Soğuk Günleri Seviyorum :)

Şubat 09, 2016

 Sabah Bilgiç'i yolcu ederken balkondaki saksıda bu komik şeye rastladım. Her zaman gördüğüm ot ama içindeki çiçeği ne tuhaf büyüyormuş, kaktüs gibi :)


Hepinize günaydın, en sıradan anlarda bile ne çok fark edecek yeni şey olduğunu gördüğünüz bir güne açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ahh ne güzel söylüyorsun,gençlere her gün soruyorum:bu gün ay çıktı fark ettiniz mi,havadaki huzuru fark ettiniz mi,deninzin mavisini fark ettiniz mi,ağaçlar tomurcuğa durmuş gördününüz mü....öyle öyle fark edecekler değil mi :)))umut var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oğluşlarıma hep öyle yaparım Nuray:) Fark edeceklerdir, umut var :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Metehan üç yaşlarındayken söylerdi bize Sevda "Bakağsan göğüğsün" diye, en sevdiğimiz sözdür :)

      Sil
    2. oyy,anasının oğlu işte,gel de o yaşlarını özleme...

      Sil
    3. Yaaa, özlenmez mi Sevda :)

      Sil
  3. tünaydııınnn:)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar demeye geldim ben :))
    Yarına günaydınına yetişirim herhalde :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de iyi akşamlara yetiştim bu sefer :))

    YanıtlaSil