Pizzaaa

Haziran 04, 2014


İnya'ya gel sana pizza yapıcam demiştim. Ama bunu derken onun üzgün olduğunu sanıyodum,denizde romantik saatler geçirdiğini bilmiyodum tabi.

Onun için de bir tepsi fırından yeni çıkmış pizzayı rüyanda görürsün , bir dilim buzdolabında kalmış -ısıttım hadi ayıp olmasın diye- yeter :-)

Falı bakıcam bir ara, neyse hadi gene iyisin:-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. buna da razıyız sen yaptınsa:))

    YanıtlaSil
  2. Yalova'da güzel bir pizzacı bulamayınca iş başa düştü diye öğrenmiştim Havvacım, mayaladığım yegâne hamur olur kendisi:-) Afiyet olsun:-)

    YanıtlaSil
  3. yaaa :)
    banane banane bak bahar benim için taze krep bile yapıyo sen niye pizza yapmıymuşsun.
    ay üzerine insan inya felan yazardı :D

    kahve falının köpüğünde inya yaz bari jestin olsun bana :P

    yalnız geçirdiğim gün çok süper ötesiydi sööliyim yani :D

    YanıtlaSil
  4. Yapmam tabi, anneyim ben. Sen önce habersiz git, bizi merak ettir, sonra da dön ballandıra ballandıra anlat.. Dayak yemediğine şükret sen, yeter o tabak sana:-)

    YanıtlaSil
  5. taam taam bi daaa yapmicim :):):):)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun Bahar :)

    Yap da gör bakalım İnya :)

    YanıtlaSil