Ne Bileyim

Eylül 15, 2010

Gelip de başına oturamıyorum ya bir sürü yazacak şey vardı o zaman. Şimdi geçti. Sıcağı sıcağına olmayınca olmuyor.

Kıyafetler hurçlarda. Ev dandini. Halılar yıkamaya gittikten sonra bir daha serilmedi. Pek bir taşınıyor havasındayız ama taşınılacak evi daha bulamadık. Bulduklarımız da bizden kaçtı. Okulun açılmasına şunun şurasında kaç gün kaldı.

12 Dev adamla bir müddet mutlu oldum. Memleketin geri kalanıyla o kadar mesut olduğumu söyleyemem. Zaten pazar sabahı bu memlekette yaşamadığımı öğrendim. Ben hayal bir insanmışım, yokmuşum da haberim yokmuş.

Bir evde kirli çamaşır sepetinin dibinin sonsuzlağa uzandığına karar verdim. Kirli çamaşırlar hiç bitmiyor.

İşte böyle bir sabah.

Herkese günaydın.

Harika bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. gunaydın canım :)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım ev bulmuştur umuduyla telefon açmayı düşünmüştüm amma ..
    sanırım senin telefonun da kutulara girmiştir.

    ne olacak canım şunun şurasında okulların açılmasına daahaaaa 5 gün var...
    1 hafta da dersler başlamaz + 7 gün daaahaaa ekle ....
    any

    YanıtlaSil
  3. Günaydın, kolay gelsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Taşınırken anlarını da topluyor insan ,
    kahkahalarını,hüzünlerini,arkadaşlarını,uzun yemek sohbetlerini,çocuklarının bahçede oynayışını, sana ilk bakışını gülüşünü, sevgileri de topluyor insan ,çantaya yerleştirip herşeyi yeniliklere doğru yelken açıyor...
    Bu yüzden hiç gidemediğimi anladım Sezen ablamız gibi ,bu yüzden her dem taze ve zinde hepsi ...
    Haydi...
    any

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir der yılı diliyorum size de:))Umarım ev bulmuş, taşınmış, yerleşmiş ve dinlenmişsindir:))

    YanıtlaSil
  6. Dolunaycım, iyi akşamlar sana :D

    Evimi buldum Any :D Yazın çok güzel bu arada.

    Teşekkür ederim Aysemacım.

    Ben de size güzel bir ders yılı diliyorum Katrecim. Evimizi bugün itibariyle kiraladık. Ay başında taşınacağız. Oy, üzerimden bir yük kalktı. Bir de taşındığımızda iyice mutlu olacağım :D

    YanıtlaSil